Ugostiteljima pomažu u prilagodbi, da se što je više moguće digitaliziraju

Autor: Marta Duić , 05. svibanj 2020. u 22:00
Metro svojim profesionalnim kupcima pruža i dodatne prilike za promociju i osnaživanje poslovanja

Trgovački lanac lokalima omogućio digitalne alate za dostavu te izradu jelovnika i marketinšku potporu, a kartičar i one za upravljanje klijentima i izdavanje računa.

Situacija je mnoge natjerala na promjene biznis modela, nove kanale prodaje i prilagodbe poslovanja, a u pomoć malim i srednjim poduzetnicima priskočile su velike kompanije poput Metroa i Mastercarda.

Metro je tako pozvao ugostitelje da putem besplatne digitalne platforme Digital Innovations and Solutions for Hospitality (DISH) aktiviraju vlastitu uslugu dostave, kako bi u okolnostima pandemije doprinijeli stabilnosti svojeg poslovanja.

Novi alat za dostavu dolazi u sklopu besplatnih web stranica koje Metro nudi ugostiteljima, a osim alata za dostavu i besplatnih web stranica, svojim profesionalnim kupcima na raspolaganje su stavili i besplatnu uslugu dizajna jelovnika.

Preko Fine Papice

“Kao pouzdani partner profesionalnih kupaca Metro uvijek želi biti podrška ugostiteljima, osobito u ovo izazovno vrijeme kada su poslovanja mnogih pogođena. Zato smo za svoje kupce osigurali niz besplatnih digitalnih alata kojima ih želimo podržati u njihovom poslovanju, poput aktivacije vlastite dostave i izrade jelovnika. Osim toga, svaki tjedan na svojim službenim online kanalima objavljivat ćemo i edukativna videa koja im mogu pomoći da prilagode poslovanje trenutačnim uvjetima, a na našim internetskim stranicama objedinili smo i jednostavan pregled mjera Vlade Republike Hrvatske za pomoć poduzetnicima pogođenima pandemijom koronavirusa”, ističe Tomislav Kostanjevac, voditelj za HoReCa digitalne platforme Metro Hrvatska.

Kako bi dodatno podržao ugostiteljski sektor, Metro je ugostiteljima koji nastavljaju raditi putem dostave osigurao i marketinšku potporu kroz projekt Fina Papica. Naime, u sklopu projekta Metro svojim profesionalnim kupcima pruža dodatne prilike za promociju i osnaživanje poslovanja, a na platformi se nalaze i restorani koji trenutačno pružaju uslugu dostave.

210

Metro svojim profesionalnim kupcima pruža i dodatne prilike za promociju i osnaživanje poslovanja

Pomoć malom i srednjem poduzetništvu diljem Europe odlučili su pružiti i Mastercard i Vcita koji su lansirali platformu Business Unusual kako bi im pomogli u digitaliziranju poslovanja. Platforma je cjelovito rješenje za razmjenu znanja, upravljanje poslovanjem i odnosima s klijentima, omogućava mikro i malim poduzećima da se digitaliziraju i prilagode novonastaloj situaciji, a besplatna je za prva tri mjeseca korištenja.

Naime, CRM startup Vcita i Mastercard udružili su snage u Europi kako bi lansirali Business Unusual, a namjera ovog partnerstva je omogućiti navedenim poduzećima da svoje poslovanje što je više moguće digitaliziraju.

Platforma Business Unusual će pomoći kompanijama da bolje upravljaju i vode svoje poslovanje tako što će im pružati niz alata koji uključuju upravljanje klijentima (CRM), naplatu potraživanja, izdavanje elektronskih računa, online planiranje i dogovaranje termina, e-mail marketing i platformu za obrazovanje i učenje. Kako objašnjavaju iz Mastercarda, platforma je posebno dizajnirana za mikro i mala poduzeća, a pomoći će automatizirati uobičajene administrativne zadatke uz pomoć samo jedne aplikacije.

“Kad smo pokretali platformu, oslanjali smo se na dva najznačajnija odnosa. Prvi odnos predstavlja odnos s poduzetničkom zajednicom koja nas okružuje: korisnici platforme vcita koji su se okupili da bi pružili savjete i podršku svojim kolegama kako bi se lakše prilagodili ovim nesigurnim ekonomskim vremenima. Drugi odnos je onaj s timom istomišljenika u Mastercardu koji dijele naše uvjerenje da zajedničkim radom možemo pomoći poduzećima koja su okosnica našeg gospodarstva da budu jača, i s čvrstim temeljima za uspjeh”, objašnjava Adi Engel, direktorica za razvoj poslovanja u kompaniji vcita.

Za priče o (ne)uspjehu

Platforma Business Unusual istovremeno je i baza znanja o digitalnim alatima i digitalizaciji poslovanja. Na platformi se tako mogu pronaći savjeti vlasnika uspješnih malih poduzeća, a korisnici mogu plasirati i vlastite priče o uspjesima ili neuspjesima te tako učiti na svom poduzetničkom putovanju.

Kako bi se malim i mikro poduzećima pomoglo u učenju i usvajanju novih vještina u ovom nesigurnom okruženju, kreirani su prilagođeni sadržaji o stvarnim izazovima s kojima se poduzetnici suočavaju u ovim teškim vremenima. Platforma pomaže i otkriva kako upravljati poslovanjem putem interneta, kako ostati povezan i komunicirati s klijentima na daljinu i kako učinkovito isplanirati sljedeći dan. Budući da je platforma istovremeno i mjesto za učenje, korisnici mogu odmah u nekoliko klikova primijeniti naučeno.

“Ovo se partnerstvo temelji na našoj želji da postanemo partner za poduzeća svih veličina u Europi i širom svijeta. Kada mala poduzeća pate, i lokalna gospodarstva pate. Upravo zbog toga Mastercard nastoji pružiti podršku ovim važnim stupovima naše zajednice i gospodarstva”, poručuje Marcus O’Toole, potpredsjednik i voditelj divizije malih poduzeća u Mastercardu u Europi.

Komentirajte prvi

New Report

Close