Poslovna 2021.
Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice

Sigurnost postaje ključ u turizmu, na njoj ćemo graditi imidž Hrvatske

Očekujemo daljnji rast udjela domaćeg turizma u ukupnom rezultatu pa prema tome planiramo i snažniju promociju projekata namijenjenih domaćem gostu.

Poslovni.hr
29. studeni 2020. u 22:01
Foto: Duško Jaramaz/PIXSELL

Pri kraju smo jedne od najizazovnijih turističkih godina ikad, ali i godine u kojoj je Hrvatska ostvarila najbolji turistički rezultat na Mediteranu. Prema podacima Eurostata, Hrvatska je ostvarila najveću razinu turističkih dolazaka i noćenja na Sredozemlju. Zahvaljujući sinergiji svih dionika u turizmu, u dosadašnjem dijelu godine u našoj je zemlji realizirano oko 54 milijuna noćenja, što, s obzirom na okolnosti, predstavlja jako dobrih 50 posto lanjskog rezultata. Naš je cilj zadržavanje ove razine rezultata do kraja godine, kao i zadržavanje prisutnosti Hrvatske na najvažnijim emitivnim tržištima te plasman poruka kojima poručujemo da je naša zemlja sigurna, dobro pripremljena i kvalitetna turistička destinacija. Gledajući prema naprijed, postignuća iz ove godine poslužit će nam kao odličan temelj za 2021. u kojoj se nadamo još boljim rezultatima. Prioritet u idućoj godini bit će gradnja imidža hrvatskog turizma na temeljima sigurnosti, održivog razvoja te na daljnjem kreiranju turističke ponude bazirane na kvaliteti.

U postizanju tih ciljeva te prilikom provedbi promotivnih aktivnosti i kampanja fokus će biti na digitalnim kanalima komunikacije koji su se u ovim okolnostima pokazali kao ključnim alatom u provedbi promotivnih strategija. U budućnosti očekujemo daljnji rast udjela domaćeg turizma u ukupnom turističkom rezultatu pa prema tome planiramo i snažniju promociju turizma i posebnih turističkih projekata namijenjenih domaćem gostu, počevši od nastavka naše akcije “Tjedan odmora vrijedan”, koja je po prvi put uspješno provedena u listopadu ove godine.

Generalno gledano, sigurnost i visoki higijenski standardi će i tijekom iduće godine biti ključni motivi dolaska u destinaciju. Vjerujem kako je svaka kriza ujedno prilika te da je ova godina kod većine potrošača povećala svijest o važnosti kvalitete proizvoda na destinaciji i očuvane prirode koja ju okružuje. Sve to Hrvatsku čini još zanimljivijom za brojna svjetska tržišta, ali posebice za ona bliža- europska, gdje ćemo usmjeriti većinu promotivnih aktivnosti, pritom zadržavajući fleksibilnost i spremnost na brze promjene kroz prilagođene PR i marketinške poruke sukladno trenutnim okolnostima na svakom pojedinom tržištu, čemu nas je 2020. godina itekako naučila.

New Report

Close