S novim imenom želi i manje formate u manjim gradovima

Autor: Ana Blašković , 13. veljača 2020. u 21:59
Napravljen je odmak od prošlosti, kažu u tvrtki/ LUKA STANZL/PIXSELL

Trgovački lanac u rebrending uložio više od 10 milijuna kuna.

Trgovački lanac Pevec od jučer se zove Pevex, kako je i iscurilo u medije prije službene objave.

‘Rebrandingom’ Uprava na čelu s Juricom Lovrinčevićem željela je napraviti odmak od negativne percepcije povezane s prezimenom bivših vlasnika. Zbog toga je iz loga nestao i stilizirani pijevac, no ostaju bijela i zelena boja. Novi je i slogan kompanije – ‘Tako lako’. “Htjeli smo se odmaknuti od prošlosti, baviti se svojim poslom i budućnošću”, rekao je Lovrinčević dodavši da će se promjene vidjeti do kraja godine.

Promjena imena i šminkanje loga taj će trgovački centar prema Lovrinčeviću stajati “više od 10 milijuna kuna”, a većinu bi troška kompanija trebala osjetiti naredne godine. U posljednje četiri godine lanac je odradio temeljitu transformaciju; kupljeno je više od 10 centara, prihodi su porasli sa 1,1 milijardu na 2,1 milijardu kuna, broj djelatnika povećan je s 1100 na 2000.

Dok Pevex nema planova širiti se van Hrvatske, rade na otvaranju trgovina manjih formata gdje su ciljane destinacije manji gradovi s 10.000 stanovnika naviše. Do kraja godine očekuje se otvaranje novoga centra u Puli u koji je uloženo 30 milijuna kuna te centra na istoku Hrvatske u Vinkovcima.

Upravo će centar u Vinkovcima biti prva izgrađena trgovina s novim vizualnim identitetom. U odnosu na 2015. kada je kompaniju vodila stara Uprava, ukupni prihodi porasli su 65 posto, a neto dobit za gotovo 480 posto. “Prosječna plaća u Pevexu danas je 6800 kuna, a minimalna 5.000 kuna neto mjesečno”, rekao je Lovrinčević.

New Report

Close