Ne ‘skrolajte’ od jutra vijestima, u radnom kutku ne gomilajte papire

Autor: Poslovni dnevnik , 07. travanj 2020. u 22:00
Martina Mršić poduzetnica je koja od 2018. radi od kuće

Mentalno zdravlje je itekako važno da možemo kvalitetno raditi u promijenjenim i neizvjesnim uvjetima.

Jedno je raditi od kuće, a drugo je raditi od kuće za vrijeme globalne pandemije i potresa.

Ne znam za vas, ali ja sam osjetila da mi je pala kreativnost tijekom ožujka i smatram da je to posve normalno.

No, svi, a posebice mi poduzetnici, sada moramo nastaviti dalje, biti fleksibilni i kreativni kako bismo se prilagodili novoj situaciji.

Mentalno zdravlje je itekako važno da možemo kvalitetno raditi u promijenjenim i neizvjesnim uvjetima i da možemo dati svoj doprinos zajednici.

Postavite na stol drage fotografije ili priznanja, dižu samopouzdanje. Napravite i ‘content detox’ uma

1. Ujutro kad se probudite nemojte odmah ‘skrolati’ društvenim mrežama i vijestima. Napravite neke svoje male rituale koje vas motiviraju. Pročitajte par redaka omiljene knjige, poslušajte podcast s afirmacijama ili slušajte vedru glazbu. 2. Dobro i zdravo doručkujte i pijte vitamine koji mogu pomoći da se um razbistri i da je tijelo puno energije. 3. Ako patite od nesanice, nemojte ni po noći skrolati po društvenim mrežama i čitati bezbroj komentara, statistika i teorija o trenutačnoj situaciji. Osvijestite da je vrlo bitno raditi na svom ‘content detoxu’. Očistite um. 4. Kad krenete raditi, ugasite televizor. 5. Stišajte mobitel i stišajte obavijesti na mobitelu raznih Whatsapp grupa i društvenih mreža. Naravno, ovo se odnosi na dio posla koji odrađujete sami. 6. Nakon toga, odvojite si vrijeme za Skype i video pozive i razgovore s kolegama/klijentima. 7. Komunicirajte često s kolegama i klijentima. Budite otvoreni i iskreni. Razmijenite svoja iskustva kako je kome raditi od kuće i kako se tko nosi s novim uvjetima, izlascima u dućan…. Sada je komunikacija važnija nego ikad i u redu je priznati da možda danas niste bili najproduktivniji zbog obiteljskih obveza. Stvarajte atmosferu povjerenja. Svi smo ljudi i svi se različito nose sa situacijom, no bitno je da ste prisutni, da razmjenjujete iskustva i da klijenti imaju povjerenja da vodite brigu, da će se posao odraditi i to kvalitetno. 8. Sada kada je svima obitelj na okupu i svi ste u stanu, jako pomažu slušalice. Stavite slušalice i stavite svoju glazbu. Na YouTubeu ima odličnih playlista koje utječu na produktivnost i koncentraciju. Samo upišite focus, creativity, concentration… Ova glazba je sjajna kao kulisa, potpuno vas slušno izolira od okoline i pospješuje ideje. 9. Ne morate biti duhovnjak da prakticirate meditaciju i tehnike mindfulnessa. Ako vam padne fokus za vrijeme ili prije samog rada, počnete osjećati nervozu, tjeskobu, napravite vježbu disanja. Fokusirajte se samo na svoj dah, na udah, izdah, vizualizirajte kako lijepo u miru radite, kako se sjajno osjećate kad predajete svoj projekt i kako su vaši klijenti, šefovi ili kolege oduševljeni isporučenim. Osjetite taj dobar osjećaj! Sve je OK! Krenite ispočetka. 10. Ukoliko trebate pisati i osjetite blokadu, otvorite prazan word dokument i samo počnite pisati prvo što vam padne na pamet. Pišite dnevnik, pismo susjedu, što ste sanjali, nešto za svoj gušt, bez pravila. Vrlo brzo ćete sami sebe na taj način opustiti i ideje će početi dolaziti same od sebe. 11. Rastezanje svakih sat vremena. Makar oko stola! Kad je tijelo opuštenije, i um je ‘protočniji’. 12. Držite svoj radni kutak urednim i ugodnim. Ne gomilajte papire i tanjure od gableca. Stavite onu biljku koja je bila u boravku na stol. Koristite eterična ulja, mirisne štapiće, sve što vama odgovara da vam radni kutak bude što ugodniji i samo ‘vaš’. Možete postaviti na stol i vama drage fotografije, certifikate i diplome koje vam dižu samopouzdanje i podsjećaju na vaša postignuća, kako biste imali što bolje stanje za rad.
Komentirajte prvi

New Report

Close