Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kako uspješno provoditi kampanje na društvenim mrežama

Autor: Sponzorirani članak
03. lipanj 2015. u 09:15
Podijeli članak —
Foto: Mirakul

Društvene mreže besplatni su online servisi koji omogućuju komunikaciju i povezivanje korisnika.

Društvene mreže besplatni su online servisi koji omogućuju komunikaciju i povezivanje korisnika. Brojne su prednosti oglašavanja na društvenim mrežama, a jedna od važnijih je mogućnost da svoju informaciju, fotografiju, proizvod ili uslugu dostavite na desktope ili mobilne uređaje točno ciljanoj publici koja će stvarati pozitivna razmišljanja o ponuđenoj informaciji.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Facebook je samo jedna od mnogih društvenih mreža na kojoj svakodnevno provodimo vrijeme. To je ujedno i najveća društvena mrežu na svijetu koja je u trećem tromjesečju 2014. ostvarila ukupne prihode od 3,20 milijarda dolara, od čega na oglašavanje otpada 2,96 milijarda dolara. Facebook ne staje s uvođenjem novih rješenja koja će oglašivačima i agencijama omogućiti naprednije targetiranje ciljanih korisnika te upravljanje kampanjama učiniti još jačim i inovativnijim, sa sve većim naglaskom na prilagođavanje mobilnim platformama.

Društvene mreže besplatni su online servisi koji omogućuju komunikaciju i povezivanje korisnika. Brojne su prednosti oglašavanja na društvenim mrežama, a jedna od važnijih je mogućnost da svoju informaciju, fotografiju, proizvod ili uslugu dostavite na desktope ili mobilne uređaje točno ciljanoj publici koja će stvarati pozitivna razmišljanja o ponuđenoj informaciji.

Facebook je samo jedna od mnogih društvenih mreža na kojoj svakodnevno provodimo vrijeme. To je ujedno i najveća društvena mrežu na svijetu koja je u trećem tromjesečju 2014. ostvarila ukupne prihode od 3,20 milijarda dolara, od čega na oglašavanje otpada 2,96 milijarda dolara. Facebook ne staje s uvođenjem novih rješenja koja će oglašivačima i agencijama omogućiti naprednije targetiranje ciljanih korisnika te upravljanje kampanjama učiniti još jačim i inovativnijim, sa sve većim naglaskom na prilagođavanje mobilnim platformama.

Kako definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi, zahtjevima i ciljevima te izraditi zaokruženu strategiju nastupa tvrtke ili branda na tim društvenim mrežama i kako prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva, naučit ćete na seminaru i radionici Napredno korištenje društvenih mreža, koji će se u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra održati 11. i 12. lipnja.

Sadržaj seminara (11. lipnja):

  • Osmišljavanje Facebook aplikacija u marketinške svrhe i provođenje nagradnih igara te natječaja, praćenje aktivnosti aplikacija

  • Provođenje nagradnih igara na Facebooku i Twitteru

  • Pravila Facebooka koja se odnose na nagradne igre i natječaje, specifičnosti vezane uz nagradne igre i natječaje, komunikacija s fanovima za trajanja nagradnih igara i natječaja

  • Praćenje uspješnosti nagradnih igara i natječaja

  • Facebook oglasi, kreiranje, praćenje i optimizacija, precizno usmjeravanje poruka prema ciljnim skupinama, tumačenje rezultata

  • Facebook Insights – praćenje engagementa i interakcije fanova sa stranicom, važnost ovih podataka pri modifikaciji strategije u svrhu ostvarenja zadanih ciljeva

  • Koje alate koristiti za kvalitetno upravljanje društveno-mrežnim profilima te pravovremeno komuniciranje sa zajednicom

  • Što je content marketing i zašto je on važan te kome je namijenjen

  • Content marketing na društvenim mrežama

  • Izrada i provođenje content marketing strategije pojedinca, tvrtke ili branda

Sadržaj radionice (12. lipnja): 

  • Osmišljavanje Facebook nagradne aplikacije u cilju maksimiziranja marketinških nastojanja branda, tvrtke ili pojedinca

  • Osmišljavanje, kreiranje, praćenje i optimiziranje Facebook oglasa te tumačenje rezultata istih

 Seminar je namijenjen zaposlenicima u marketinškim i komunikacijskim odjelima tvrtki i institucija, zaposlenicima marketinških i PR agencija, community managerima, diplomantima, malim i srednje velikim poduzetnicima, komercijalistima koji žele nadograditi znanje i/ili steći nove vještine.

Također i svima koji razmišljaju o karijeri community managera, odnosno onima koji žele svoje znanje upotpuniti pravilima i kulturom komuniciranja na društvenim mrežama i pri tome zarađivati i širiti svoja poznanstva upravo kroz ovaj zabavan i dinamičan posao.

Seminar i radionica održat će se u Zagrebu – FORUM Zagreb, a sve dodatne informacije možete pogledati na web stranicama.

Autor: Sponzorirani članak
03. lipanj 2015. u 09:15
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close