Kako povećati vrijednost i poboljšati poslovne procese tvrtke

Autor: PD VL native tim , 04. listopad 2021. u 22:02
Foto: PD

Deveto izdanje digitalno-tehnološke konferencije 21. listopada.

U četvrtak, 21. listopada ove godine, imat ćete priliku sudjelovati na 9. poslovno-tehnološkoj konferenciji DignetDays u organizaciji tvrtke DignetSoftware. Organizatori nisu sretni što će i ove godine konferencija biti online, ali u želji da ostanu odgovorni i pridonesu poboljšanju epidemiološke situacije, donijeli su odluku o online konferenciji.

DignetSoftware je već niz godina posluje globalno i ima klijente u velikom broju zemalja svijeta. Poslovne aktivnosti DignetSoftwarea su kompleksne i traže dosta ekspertnih znanja.

Samo dobro uvježbani i educirani tim može se suočiti sa izazovima implementacije poslovnih softvera u brojnim zemljama, na pet kontinenata, od Južne Amerike, preko Europe i Afrike do Azije i Australije. To je rad koji također zahtijeva umješno vođenje i koordinaciju te poznavanje vrlo raznolikih tržišta.

Uvodna tema u konferenciju bit će upravo ta: Izazovi u radu kompanije u kojoj sunce nikad ne zalazi. U pitanju je kompanija u kojoj se prije svega njeguje timski rad, ne kao fraza i pomodnost, već kao nužna potreba.

Naime, da bi se realizirao bilo koji projekt implementacije poslovnog softvera (bez obzira je li riječ o ERP softveru, maloprodajnom softveru ili e-commerce rješenju), potreban je tim. I za najmanje projekte implementacije potreban je tim koji se sastoji od minimalno dvije osobe: jednog konzultanta i jednog developera. Koji su upućeni jedan na drugog i koji zajedno realiziraju projekt.

Obzirom na značaj posla kojeg DignetSoftware radi, sudionike konferencije želimo upoznati i s temom kako povećati vrijednost kompanije i poboljšati poslovne procese integracijom globalnih poslovnih sustava.

Treba reći da se kroz poslovne softvere koje DignetSoftware implementira svojim klijentima evidentiraju prometi koji se mjere milijardama eura. To podrazumijeva i veliku odgovornost implementatora jer te sustave treba i permanentno održavati. Samo dobro izvršena implementacija omogućuje da mali stručni timovi kvalitetno održavaju rad sustava.

Novina s kojom ove godine želimo upoznati sudionike konferencije jest AMANA rješenje za standardizirano izvještavanje na koje su obvezne kompanije izlistane na burzama.

Naime, od 2020. Europsko nadzorno tijelo za vrijednosne papire i tržišta kapitala (ESMA) od svih izdavatelja na tržištima koja podliježu EU regulativama zahtijeva pripremu godišnjih izvještaja u jedinstvenom, standardiziranom (Inline XBRL tj. iXBRL) formatu.

Tvrtke uvrštene na burzu su dužne nadograditi svoje godišnje izvještaje sa strojno-čitljivim podacima unutar XBRL standarda. AMANA rješenje prilagođeno korisniku uključuje primjenu kompleksnih tehničkih standarda koristeći AMANA XBRL označivač ili sustav za upravljanje otkrivanjem podataka SmartNotes.

Nadalje, automatsko označavanje “računa” iz MSFI-a, uvoz, ažuriranje podataka iz izvornih sustava i brojne potvrde omogućuju korisnicima da u potpunosti ispune opsežne zahtjeve ESEF-a i uštede dragocjeno vrijeme.

I to je daljnji doprinos u radu poslovnih subjekata kojima u suradnji s kompanijom Sigma Tax Consulting nudimo implementaciju softvera, edukaciju i redovitu podršku u radu s AMANA rješenjem.

Na kraju, valja podsjetiti koja to globalna poslovna rješenja DignetSoftware implementira. Za ERP softver – Microsoft Dynamics 365 Business Central, za maloprodaju – LS Retail, LS Central i LS One, za e-Commerce – Dynamicweb. A za kompanije izlistane na burzi DignetSoftware nudi AMANA rješenje.

Pozivamo sve zainteresirane prijavite se na online konferenciju DignetDays 2021 i pridružite nam se na ovogodišnjem putovanju na kojem ćete upoznati mogućnosti različitih poslovnih softvera, na kojem ćete čuti o radu ekspertnog tima koji je u mogućnosti odraditi projekt implementacije poslovnog softvera u različitim dijelovima svijeta i time pridonijeti vidljivosti i prepoznatljivosti hrvatskog znanja.

* Sadržaj omogućio DignetSoftware

New Report

Close