Infobip je najavio proširenje svoje integracije s platformom Microsoft Azure Communication Services. Vodnjanska kompanija postala je prvi vanjski pružatelj usluge putem Messaging Connecta, aplikacije koja omogućuje slanje SMS-ova koristeći Azure Communication Services platformu.
Osnaživanje ‘cloud’ platformi
S integracijom Messaging Connecta kompanije sada mogu koristiti Infobipovu globalnu povezanost s operatorima, stručnost u području regulatorne usklađenosti i tehničku podršku – izravno unutar platforme Azure Communication Services, objašnjavaju iz vodnjanske kompanije, dodajući da će ovo proširenje kompanijama omogućiti povezivanje s kupcima u više od 100 dodatnih zemalja.
“Objedinjena platforma nudi pojednostavljeno upravljanje operatorima putem API-ja, regulatornu usklađenost i međunarodno slanje SMS-ova, čime se poboljšava operativna učinkovitost i postotak isporuke poruka. Kompanije dodatno imaju koristi od analitike u stvarnom vremenu i sveobuhvatne podrške za prioritetne interakcije, što im pomaže korisnike zadržati informiranima, angažiranima i povezanima u svakom koraku”, navode iz Infobipa u priopćenju za medije.
Microsoft Azure Communication Services je platforma u oblaku koja programerima omogućuje da u svoje aplikacije dodaju komunikacijske funkcije poput SMS-ova, e-pošte, poziva, videa i chata. Međutim, Microsoftova platforma, zbog nedostatka pokrivenosti ili zato što nema lokalne brojeve, ne omogućuje uvijek slanje SMS-ova u svim državama. Taj bi problem trebala riješiti aplikacija Messaging Connect, koja omogućuje integraciju vanjskog pružatelja usluga, u ovom slučaju Infobipa, koji će koristiti Microsoftovu infrastrukturu za slanje poruka.
Ta integracija predstavljena je javnom pretpreglednom fazom (public preview) krajem srpnja, kada je Microsoft najavio da Infobip postaje prvi partner za globalni SMS u sklopu Messaging Connecta. Aplikacija bi, piše na stranicama američke kompanije, uskoro trebala dobiti i druge partnere.
Diego Basantes, viši menadžer za Messaging Connect u Microsoftu, kaže da je ova integracija iskorak prema novoj generaciji cloud rješenja za korisnički angažman. “Stvaramo nove prilike za poduzeća da se povežu s korisnicima na jednostavnije načine, omogućujući im isporuku besprijekornih interakcija”, ističe.
Veselin Vuković, glavni direktor za partnerstva u Infobipu, ističe da integracija Infobipovih SMS kanala putem Messaging Connecta naglašava njihovu predanost osnaživanju “cloud” platformi globalnim, pouzdanim i visokokvalitetnim komunikacijskim mogućnostima. “U današnjoj eri umjetne inteligencije i automatizacije ne povezujemo samo kompanije i korisnike, već omogućujemo i razgovore koji donose stvarne rezultate”, poručuje Vuković.
Ne treba čuditi da je upravo Infobip prvi vanjski pružatelj nove Microsoftove usluge jer je kompanija među svjetskim liderima u području CPaas-a (komunikacijska platforma kao usluga) čije usluge gradnje komunikacije s korisnicima koriste neke od najvećih svjetskih kompanija, poput Googlea, Mete, Coca Cole, Ubera, Bolta, Telefónice…
Nova područja komunikacije
Prvi hrvatski jednorog, čija je poslovna priča počela prije 19 godina, tako se prometnuo u jednu od tehnološki najinovativnijih domaćih kompanija koja godišnje u istraživanje i razvoj ulaže više od 100 milijuna eura.
No, tržište komunikacija ubrzano se mijenja. Tradicionalne oblike, poput SMS-a i poziva, zamjenjuju elektronička pošta i RCS (Rich Communication Services) koji bi trebao zamijeniti tradicionalne SMS i MMS poruke pružanjem bogatijih značajki. Velik utjecaj na način na koji komuniciramo sigurno će imati i AI. Infobip svoju poslovnu strategiju gradi na zadržavanju jake pozicije u području SMS-a i poziva s ciljem ubrzanja rasta u novijim područjima komunikacije.