Iako sva putovanja stoje, ne odustajte od nadogradnje ideja i istraživanja atrakcija

Autor: Lucija Špiljak , 20. travanj 2020. u 22:00
S kolegama Alenom Tkalčecom, Arijanom Tkalčec i Stjepanom Dolenecom vodi projekt Mesmerized

Sadržaji su spremni, čekaju bolju priliku za realizaciju, objašnjava Petar Krešimir Furjan s projekta Mesmerized.

Pandemija bolesti uzrokovana koronavirusom ostavila je traga i na poslovanju influencera, youtubera i content creatora čiji je posao usko vezan uz društvene platforme poput Instagrama, YouTubea, TikToka, Facebooka pa i Twittera, a obuhvaća, između ostalog, digitalni marketing, klijente i sadržaje različitih branši i česta – putovanja.

Kako se u ovom trenutku snalaze influenceri i content creatori (stvaratelji sadržaja) ispričao nam je 21-godišnji Petar Krešimir Furjan iz Zagreba, po vokaciji fotograf čiji sadržaj i putovanja na Instagramu prati više od 39.000 ljudi.

U čemu se razlikuje

Furjan je prije tri godine pokrenuo projekt Mesmerized s kolegama Alenom Tkalčecom, Arijanom Tkalčec i Stjepanom Dolenecom, u sklopu kojeg njih četvorica putuju po cijelom svijetu.

“Projekt je namijenjen uglavnom video sadržaju koji objavljujemo na našem YouTube kanalu Mesmerized, dok na Instagram profilu @be_mesmerized objavljujemo zanimljive fotografije prirode, kulturnih znamenitosti, običaja s raznih krajeva svijeta od Njemačke pa sve do daleke Indonezije”, navodi Petar Krešimir.

Međutim, u ovom trenutku putovanja su stala, a nije poznato kada će se svijet vratiti u normalu što je osjetio i on sam. “Propali su mi planovi za sljedeća dva mjeseca tijekom kojih sam trebao obići nekoliko zemalja u Europi, ali i Africi, te je 90% detalja bilo već dogovoreno s klijentima. No, sadržaji i ideje su spremne i čekaju prvu bolju priliku za realizaciju. S klijentima se čujemo na dnevnoj bazi preko e-maila i pokušavamo izvući ono najbolje iz trenutačne situacije. Sad imamo još više vremena za nadogradnju postojećih ideja”, tvrdi naš sugovornik. Kako nije klasični travel influencer, kaže da uvijek radi na drugim stvarima.

39.000

pratitelja na Instagramu ima Petar Krešimir Furjan, koji se ne voli nazivati (travel) influencerom, već fotografom i ‘content creatorom’

“Što se tiče putovanja, sada imam više vremena za online istraživanje svih svjetskih atrakcija, ali i onih mjesta koja su manje popularni na društvenim mrežama. Također, kako sam nedavno u Indoneziji proveo mjesec dana, sada mogu u miru pregledavati materijale koje sam tamo snimio”, objašnjava. Unatoč situaciji, njegov radni dan počinje pregledavanjem e-mail pošte, praćenjem statistike njegovog računa na Instagramu i osmišljavanjem sadržaja.

“Tijekom dana obrađujem fotke, ali i kreiram sadržaje za klijente s kojima surađujem već duži period. Nastojim svakodnevno naći vremena i za edukaciju kako bih uvijek mogao biti originalan i zanimljiv svojim pratiteljima i klijentima”, navodi Petar Krešimir koji je najaktivniji na Instagramu, a koristi i Twitter i Facebook.

Tzv. travel influencingom bavi se već dvije godine, premda ne voli kada ga ljudi nazivaju influencerom. “Danas ima previše influencera koji ne rade ikakav utjecaj na današnje društvo, stoga preferiram da me se oslovljava fotografom ili content creatorom”, tumači Petar Krešimir koji se razlikuje od jednog dijela influencera i youtubera time što ima dodatni posao kao community manager u jednoj IT tvrtki, a ima i vlastiti obrt Furjan Art te nudi usluge fotografiranja vjenčanja, hotela i različitih događaja. Inače dolazi iz obitelji koja se bavila drvnom galanterijom, no njega su, kaže, oduvijek više zanimali analogni fotoaparati i procesi razvijanja fotografija. Hobi je odlučio pretvoriti u zanimanje upisavši obrtničku školu, smjer fotograf, a nakon toga je krenula kaže, njegova fotografska karijera.

Izlazak iz sigurne zone

“Proteklih godina radio sam za različite fotografske studije, gdje sam teorijsko znanje primijenio u praksi. U proljeće 2019. odlučio sam se za veliki korak – pokrenuti vlastiti obrt. Taj potez predstavljao je izlazak iz vlastite sigurne zone, a ljudi oko mene bili su dosta skeptični oko pokretanja vlastitog obrta, pogotovo jer sam mladi fotograf koji i dalje uči, a konkurencija je velika.

Cijeli postupak otvaranja i papirologije je bio dosta stresan za mene, jer sam se tada prvi put susreo s hrvatskim zakonima. Prva tri mjeseca su bila pravi izazov za mene, ali kasnije je sve sjelo na svoje mjesto i krenuo sam u onom smjeru kako sam to i zamišljao; prvi klijenti dolazili su iznenađujuće brzo te su mi bili afirmacija mog talenta i truda”, objašnjava Petar Krešimir kojem društvene mreže, kaže, nisu jedini izvor prihoda. “Što se tiče zarade putem društvenih mreža, moguće je živjeti samo od toga, ali samo ako imate brend koji s vama surađuje na mjesečnoj bazi”, objašnjava content creator.

Premda je trenutačna situacija u svijetu nepredvidiva, i dalje surađuje s dugogodišnjim brendom pametnih telefona na promoviranju njihovih uređaja, no većina planova će, kaže, zasad pričekati.

“Ono na čemu uvijek mogu raditi, neovisno o pandemiji, jest rad na sebi i usavršavanje. Zahvaljujući tehnologiji danas je to više nego izvedivo”, zaključuje Petar Krešimir Furjan.

Komentirajte prvi

New Report

Close