Švedski outdoor brend Fjällräven otvorio je svoju prvu hrvatsku trgovinu u zagrebačkom Z Centru. O dolasku na naše tržište za Poslovni dnevnik Harald Heim, glavni operativni direktor Fenix Outdoor Emerging Marketsa EMEA, pod čijim je okriljem Fjällräven, rekao je: “Hrvatska je dio svijeta u kojem outdoor segment još uvijek raste.
Taj je rast započeo nedavno, dok u ostatku Europe i svijeta tržište uglavnom stagnira. Znamo da u RH postoji potražnja za brendom, za outdoor opremom općenito, ali posebno za premium segmentom pa smo na kraju donijeli odluku da zakoračimo na hrvatsko tržište.”
Heim kaže kako je cjelokupna investicija u otvaranje dućana u Zagrebu bila nekoliko stotina tisuća eura, ali točan broj nije želio precizirati. Naglasio je da su u kompaniji fokusirani na dugoročne planove te kako su već u svom segmentu e-trgovine vidjeli zanimanje hrvatskih građana za njihovim proizvodima.
“Veći interes iz Hrvatske pojavio se prije otprilike pet godina i od tada se, prema onome što vidimo na vlastitoj web stranici, udvostručuje svake godine. Sada dodatno pojačavamo naše marketinške aktivnosti jer želimo izgraditi brend i kroz to potaknuti prodaju’’, rekao je Heim.
Fjällräven osnovan je 1960. godine, a poznat je po širokoj paleti proizvoda, uključujući jakne, hlače, ruksake i šatore. Heim također napominje kako su svojim dolaskom htjeli donijeti duh Švedske u našu zemlju.
“Želimo pokazati tko smo i odakle dolazimo. Iz Švedske donosimo ljubav prema prirodi i odgovornost prema njoj. To je nešto u čemu su Šveđani vrlo dobri, a kada bi više zemalja u svijetu osjećalo isto i djelovalo na isti način, svijet bi bio bolje mjesto’’, zaključuje Heim.