Industrija prijevoza robe i logistike djeluje na dinamičnom tržištu koje zahtijeva transparentnost, točnost i dostupnost kako bi se osiguralo kontinuirano kretanje robe bez većih kašnjenja ili prekida.
Stoga je ulaganje u digitalizaciju postalo prioritet među tvrtkama, a iznosi koji se godišnje izdvajaju sve su značajniji. Prednosti novih tehnologija su brojne, kako za tvrtke tako i za korisnike. Evo 5 neposrednih i lako mjerljivih prednosti koje bi svaka tvrtka trebala uzeti u obzir ako želi organski rast, zadovoljstvo i lojalnost kupaca te produktivnost zaposlenika.
Pristup informacijama u realnom vremenu
To znači da su informacije iz različitih izvora dostupne na jednom mjestu, za dobrobit svih uključenih strana: podaci kao što su ruta robe, dokumentacija isporuke, ETA (procijenjeno vrijeme dolaska) udaljeni su samo jednim klikom od korisnika.
Povećana produktivnost
Dostupnost svih potrebnih informacija i dokumenata na jednom mjestu značajno smanjuje vrijeme koje se obično troši na dobivanje podataka. Zaposlenici mogu svoju pozornost usmjeriti na važnije aktivnosti koje mogu dodati vrijednost tvrtki.
Fleksibilnost
Kada govorimo o digitalizaciji, implicitno govorimo o dostupnosti informacija uvijek i svugdje. Korisnici mogu pristupiti informacijama koje žele u bilo kojem trenutku i s bilo kojeg uređaja – telefona, tableta, prijenosnog računala ili računala.
Poboljšano korisničko iskustvo
Uz alat koji pruža pristup informacijama u stvarnom vremenu, fleksibilnost i povećanu produktivnost, korisnici zapravo uživaju u personaliziranom iskustvu usmjerenom na njihove potrebe.
Briga za okoliš
Za nas digitalizacija znači smanjenje volumena fizički obrađene i arhivirane dokumentacije, što s jedne strane znači uštedu troškova, ali i brigu za okoliš i održivu budućnost.
Gebrüder Weiss, jedan od vodećih pružatelja transportnih i logističkih usluga, pridaje veliku važnost digitalizaciji i održivosti. Putem korisničkog portala myGW tvrtka nudi pristup stalno ažuriranom komunikacijskom kanalu dostupnom s bilo kojeg mjesta, koji integrira uslugu praćenja i predvidljivosti (ETA), kalkulator cijena za brzu i transparentnu procjenu troškova te mogućnost rezerviranja pošiljaka.
Portal je digitalno rješenje koje nadopunjuje posvećenu ljudsku podršku intuitivnom nadzornom pločom i značajkama koje prikazuju status računa na prvi pogled. Dostupan s stolnih i mobilnih platformi, korisnicima pruža potpunu transparentnost duž cijelog opskrbnog lanca i mogućnost upravljanja određenim transakcijama u bilo kojem trenutku, bez ovisnosti o određenom rasporedu. Čak su i značajke Warehouse Analytics dodane web portalu za korisnike.