Goldman Graff, međunarodna kompanija za trgovinu plemenitim metalima, prošlu je godinu u Hrvatskoj zaključila s odličnim rezultatom. Uz prihod nešto manji od 22 milijuna eura, već u prvoj godini poslovanja Goldman Graff je ostvario ulazak na popis tisuću najuspješnijih hrvatskih kompanija, a od strane medija uvrštena je i na popis 50 nadolazećih brendova iz raznih gospodarskih djelatnosti koji su spremni za preuzimanje liderskih pozicija u svojim industrijama.
Sefovi za građane osigurani do milijun eura
Na hrvatskom tržištu investicijskog zlata i srebra, kojim je godinama dominiralo nekoliko kompanija, Goldman Graff se nametnuo novim uslugama i inovativnim pristupom klijentima. Uz prodaju i otkup investicijskih proizvoda, kompanija je prva u Hrvatskoj otvorila vlastiti trezor za čuvanje zlata u uvjetima maksimalne sigurnosti te uvela i pohranu u individualnim pretincima sefovima za građane osiguranima do milijun eura.


