Da ste prije samo desetak godina pitali bilo kojeg od vodećih poduzetnika što misle koji su ciljevi poslovanja kojima treba težiti, univerzalni odgovor bio bi maksimalni profit poduzeća i bogaćenje njihovih vlasnika. To i nije toliko čudno, jer je ta politika poslovanja desetljećima bila dominantna i zasnivala se na činjenici da su financijski pokazatelji jedino mjerilo uspjeha, dok drugi ciljevi, kao što su društvene teme, stvaraju nepotrebne probleme i troškove te udaljavaju tvrtku od konačnog cilja – maksimalizacije profita. Društvena pitanja, po toj logici, nisu bili briga privatnih tvrtki već države, neprofitnih organizacija i sličnih udruga.
No, s godinama je postalo jasno da poslovanje kompanija ima širok utjecaj na društvo te da se njihovim društvenim angažmanom može puno toga napraviti i za društvo u cjelini, ali i za samu kompaniju. Velike tvrtke počele su uviđati važnost etičkog i ekološkog djelovanja te došle do zaključka da je poslovni uspjeh puno više od pukih financijskih rezultata, on je višedimenzionalan.

