Veliki fenomen koji je zahvatio poslovni svijet i ne pokazuje znakove zaustavljanja

Autor: PD VL native tim , 24. travanj 2023. u 07:00

Na radionici LeverUP Consultinga, koja će se održati 26. travnja, može se saznati kako iskoristiti puni potencijal Salesforce platforme.

Prema 8. izdanju Salesforce State of Marketing Report, 87 posto voditelja marketinških aktivnosti u kompanijama s izvrsnim pokazateljima rasta, slaže se da koristi napredno korisničko iskustvo i interakciju s kupcima u realnom vremenu kroz više kanala. Također, kupac u prosjeku koristi 10 različitih kanala za komunikaciju s kompanijom od koje koristi usluge.

Salesforce je CRM platforma koja daje najbolji uvid u dosadašnju interakciju s kupcima i predviđa njihove trenutne ili buduće potrebe. Prema analizi Worldwide Semiannual Software Tracker tvrtke International Data Corporation, rangiran je kao vodeći pružatelj CRM usluga osam godina zaredom, a koristi ga više od 80 posto tvrtki s liste Fortune 500.

Implementaciju najmodernijih Salesforce alata provodi hrvatsko-estonska tvrtka LeverUP Consulting, koja je jedan od rijetkih službeno akreditiranih Salesforce Marketing Cloud Personalization partnera u Europi.

Sa Stjepanom Martinićem, izvršnim direktorom (COO) u tvrtki LeverUP Consulting razgovarali smo o Salesforceu i kako ga iskoristiti na najbolji i najprofitabilniji način, ali i zašto ga nije dovoljno samo implementirati te s kojim se najčešćim problemima susreću korisnici.

Salesforce omogućava centralizirano praćenje svih interakcija s kupcima na raznim kanalima, kao što su web stranice, društvene mreže, e-mailovi, telefonski pozivi…/PD

Korisničko iskustvo

“Salesforce je inicijalno krenuo kao CRM sustav, s vremenom je evoluirao u sustav koji pruža pogled 360 stupnjeva na klijente te omogućuje tvrtkama da učinkovito upravljaju svojim prodajnim, marketinškim i servisnim aktivnostima. Također pruža različite alate i funkcionalnosti koje pomažu organizacijama u poboljšanju odnosa s klijentima, povećanju prodaje, povećanju angažmana kupaca i poboljšanju operativne učinkovitosti”, objasnio nam je naš sugovornik koji je osobno dio Salesforce ekosustava vise od 13 godina.

“Impresivno je pratiti sve promjene koje su se događale s vremenom, rast, razvoj i napredak Salesforcea je jedan veliki fenomen koji je zahvatio veliki dio poslovnog svijeta i iako je usporio, ne pokazuje znakove zaustavljanja”, dodaje.

LeverUP Consulting kao jedini akreditirani Marketing Cloud Personalization Partner u Hrvatskoj vodi implementacije rješenja Marketing Cloud Personalization (prijašnji Interaction Studio), trenutno najmoćnijeg tržišnog alata za personalizaciju korisničkog iskustva. Pratiti potrebe kupaca i njihovu aktivnost na raznim kanalima u realnom vremenu je uvijek izazovno, potvrđuje Martinić, ali je ključno za pružanje kvalitetnog korisničkog iskustva.

“Personalizacija korisničkog iskustva u realnom vremenu ima mnoge prednosti, poput poboljšanja zadovoljstva i povećanja angažmana kupaca, povećanja prodaje i prihoda, te poboljšanja konkurentske prednosti”, objašnjava Martinić.

“Salesforce omogućava centralizirano praćenje svih interakcija s kupcima na raznim kanalima, kao što su web stranice, društvene mreže, e-mailovi, telefonski pozivi… Integracija s takvim alatima omogućava tvrtkama da pruže personalizirano iskustvo kupcima na temelju njihovih interakcija i preferencija, bez prekomjerne količine informacija i komunikacije. Iznimno je važno pažljivo upravljati personalizacijom kako bi se osiguralo da kupci osjete vrijednost i relevantnost, a ne da se osjećaju preopterećeno informacijama”, naglašava.

Sveobuhvatno rješenje

Salesforce pruža pogled 360 stupnjeva na klijente te omogućuje tvrtkama da učinkovito upravljaju svojim prodajnim, marketinškim i servisnim aktivnostima.

Martinić potvrđuje da Salesforce ima veliki broj zadovoljnih korisnika u cijelom svijetu, a ova platforma iznimno je cijenjena zbog svojih mnogobrojnih funkcionalnosti, fleksibilnosti, skalabilnosti i mogućnosti prilagodbe poslovnim potrebama. Uz sve tehničke sposobnosti platforme, Salesforce ekosustav jedan je od glavnih benefita jer omogućuje gotovo svakome da se relativno jednostavno uključi u Salesforce poslovni svijet.

“Naravno, kao i kod svake platforme, postoje poteškoće i izazovi s kojima se korisnici suočavaju, a neki od najčešćih su složenost sustava, troškovi, prilagodba, upravljanje promjenama te integracije s drugim sustavima.

Unatoč tim izazovima, mnoge tvrtke koje koriste Salesforce prepoznaju vrijednost i koristi koje platforma pruža u poboljšanju njihovog poslovanja i odnosa s klijentima”, kaže.

Martinić nadalje pojašnjava da Salesforce kao platforma omogućava korisnicima da je prilagode svojem poslovanju i poslovnoj logici.

“Važno je da Salesforce ‘raste’ zajedno s poslovanjem jer se poslovne potrebe mogu mijenjati tijekom vremena, a organizacije moraju biti prilagodljive kako bi ostale konkurentne na tržištu. Prilagodbe sustava rastu firme je važna kako bi se prilagodilo novim zahtjevima poslovanja, a pravovremeno unaprjeđivanje korisničkog iskustva omogućuje organizacijama da razvijaju i optimiziraju korisničko iskustvo kako bi zadovoljile promjenjive potrebe i očekivanja svojih korisnika”, kaže i ističe da je redovno održavanje Salesforce platforme ključno kako bi se osiguralo njezino optimalno funkcioniranje i ispunjavanje poslovnih zahtjeva.

80

posto tvrtki s liste Fortune 500 koristi Software Tracker tvrtke International Data Corporation

Ažuriranje sigurnosti, ispravljanje bugova i prilagodba poslovnim promjenama najčešći su razlozi za održavanje, a ono što je velika prednost je cloud infrastruktura same platforme koja uvelike olakšava održavanje. Salesforce ima tri velika godišnja održavanja u kojima rješava probleme i dodaje nove funkcionalnosti uz minimalan utjecaj na poslovanje korisnika.

Također, Martinić objašnjava da se u LeverUP-u trude pristupiti svakom klijentu individualno i prilagoditi svoj pristup njihovim specifičnim potrebama i očekivanjima.

“Svjesni smo da svaka tvrtka ima svoje jedinstvene poslovne izazove i ciljeve te nastojimo pružiti rješenja koja su prilagođena njihovim potrebama. Uz to, pokušavamo ostvariti otvorenu komunikaciju s klijentima jer nam je važno da klijenti uvijek znaju što se događa s njihovim projektima i da smo uvijek dostupni za bilo kakva pitanja i pojašnjenja”, kaže te ističe da im je cilj osigurati da njihovi klijenti dobiju maksimalnu vrijednost iz svojih ulaganja u Salesforce, bilo da se radi o novim implementacijama ili održavanju.

“Uvijek želimo biti pouzdan partner koji klijentima pruža stručnost i podršku kako bi im pomogao u postizanju njihovih poslovnih ciljeva”, kaže.

S kolegama u LeverUP-u uspješno provodi implementacije i održavanja šire funkcionalnosti Salesforce Marketing Clouda u najvećim europskim kompanijama proizvodne i high-tech industrije, farmaceutske, e-commerce industrije i drugih, pa smo ga pitali može li usporediti domaće tvrtke s inozemnim, ali i različite djelatnosti, kakva očekivanja imaju i na koje izazove nailaze u korištenju Salesforcea.

Foto: PD

Priprema za implementaciju

“Očekivanja i izazovi firmi najčešće ovise o veličini tvrtke, industriji/djelatnosti ili tehničkoj zrelosti, ovi elementi ne ovise o državi ili regiji. Izazovi koji bi mogli ovisiti o regionalnoj poziciji neke tvrtke se najviše odnose na kulturu i poslovne prakse te pristup podacima i različitim zakonskim regulativama”, pojašnjava te ističe da u načelu, sve tvrtke žele brže, više, jače, brži i efikasniji sustav, više prodaje i interakcije te jači utjecaj na tržištu.

“Ono u čemu se tvrtke najčešće razlikuju je nivo uključenosti u samo implementaciju sustava, spremnosti u prilagodbu transformaciji svog sustava i prelasku na Salesforce i tu se često događa razlika između uspješnih i manje uspješnih implementacija Salesforce platforme”, zaključuje.

LeverUP Consulting organizira radionicu “Kako iskoristiti puni potencijal Salesforce platforme?” koja će se održati 26. travnja, 10 – 15 h, u Rooftop Lateralu, Strojarska 20 u Zagrebu.

Na događaju će se dotaći nekih od ovih tema s naglaskom na pripremu za kvalitetnu implementaciju te kako postupiti i koji su koraci u slučaju da se naiđe na probleme.

“Korisnici Salesforce platforme će se upoznati i prepoznati u nekim od navedenih situacija te dobiti dodatni uvid i ideje u potencijalna rješenja svojih problema. Ako nisu korisnik Salesforcea, ovo je idealno mjesto za napraviti domaću zadaću i obaviti pripremu za kvalitetnu implementaciju, postaviti sva pitanja o platformi, njezinom korištenju i iskustvima”, poručuje Stjepan Martinić iz LeverUP Consultinga.

* Sadržaj omogućio LeverUP

New Report

Close