Šoping centri dobili konkurenciju: U fokus se vraćaju trgovine manjih formata, a oni ih imaju više od 600

Autor: Michal Wojciech Senczuk, predsjednik Uprave Studenca , 07. prosinac 2020. u 11:52
Foto: PD

S više od 600 trgovina lider smo na jadranskoj obali i nastavljamo razmatrati kontinentalni dio Hrvatske, koji donosi dodatni potencijal za razvoj kojem težimo.

Pandemija koronavirusa znatno je utjecala na gospodarstvo i trendove, a u Studencu smo ostali usmjereni na internu transformaciju i jačanje svoje tržišne pozicije. Naime, zahvaljujući dinamičnoj 2019., koja je bila obilježena uspješnim akvizicijama, u 2020. godinu Studenac je krenuo s ambicioznim poslovnim planom.

Uz osnaženu ponudu, tijekom protekle godine pokrenuli smo i nadogradili mnogobrojne projekte, a neki od njih, kao što su “Kupi i pokupi” te mogućnost plaćanja režija, kupcima su znatno olakšali život u ovim vremenima.

Pandemijske okolnosti pokazale su važnu ulogu upravo lokalnih trgovina manjih formata poput naših, posebice zbog lokacijske blizine, uštede vremena, osnažene ponude, sigurnosti poznatog okruženja te povjerenja koje kupci imaju priliku izgraditi s prodavačima. Uz te važne čimbenike koje pružamo, znamo da je kupcima i dalje važno da trgovina u koju odlaze bude funkcionalna, opremljena i vizualno ugodna, a to također uspješno objedinjujemo.

Zadnji kvartal 2020. donio je i završnu integraciju Sonik trgovina u naše poslovanje, preuređenje tih trgovina te zaključno usklađivanje svih internih procesa. Isto tako, uz novoutemeljeni odjel za otvorenja i preuređenja, do kraja godine tako ćemo imati i ukupno 40 svojih novootvorenih prodavaonica. Kao što se može vidjeti, obitelj Studenca uspješno se širi, a zbog svojeg formata imamo mogućnost pristupiti i većem broju lokacija. S ponosom možemo reći kako smo s više od 600 trgovina lider na jadranskoj obali i kako aktivno nastavljamo razmatrati i kontinentalni dio Hrvatske, koji donosi dodatni potencijal za razvoj kojem težimo.

U ovoj godini svi smo se još jednom imali priliku uvjeriti u važnost poslovne fleksibilnosti i prilagođavanja vanjskim čimbenicima, a to će biti jednako važno i u sljedećoj godini. Ključ je svakako kontinuirano osluškivanje potreba naših kupaca i zaposlenika te uspješno odgovaranje na njih, što će i dalje biti sastavni dio naše poslovne strategije.

Komentari (2)
Pogledajte sve

Hvalite me usta moja kada drugi neće…

 

Neka kupe Konzum i spase nas

New Report

Close