Slavonska tvrtka Air Pannonia ostvaruje impresivne rezultate uz pomoć HAMAG-BICRO-a

Autor: PD VL native tim , 19. rujan 2022. u 22:00
Mala obiteljska tvrtka iz Slavonije postala je prepoznatljiv brend na europskom tržištu VIP avijacije/Josip Grizbaher

Procesu razvijanja i unaprjeđenja tvrtke znatno je doprinijelo ESIF pojedinačno jamstvo za koje je aplicirala putem HAMAG-BICRO-a.

Zrakoplovni sektor i zračni promet odavno su prepoznati kao ključni stupovi transportne industrije, bilo da je riječ o prijevozu robe, poticanju turizma ili brizi o međunarodnoj povezanosti i globalizaciji.

Jedan segment poslovanja u okviru spomenutih niša ipak u novije vrijeme dolazi do posebnog izražaja, a to je prijevoz poslovnih korisnika koji je u Hrvatskoj procvjetao zahvaljujući obitelji Vlašić.

U njezinom je vlasništvu prestižni zrakoplovni operator Air Pannonia sa sjedištem u Osijeku. Uz znatnu pomoć i snažnu podršku HAMAG-BICRO-a, Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije, slavonska tvrtka u čijem je fokusu VIP zrakoplovstvo, uspješno je uplovila u poduzetničke vode kupnjom novog zrakoplova usprkos recentnim svjetskim zbivanjima i ekonomskim previranjima.

Hrvatska kompanija s najvećom zrakoplovnom flotom
Biti dovoljno hrabar i odvažan te pokrenuti vlastiti biznis stav je kojim većina teži, međutim, malo je onih koji zaista odluče napraviti taj korak. Jedna od iznimki je Air Pannonia koja danas slovi za vodeću domaću kompaniju u okviru zrakoplovnog poslovanja.

Vrijedna i uporna obitelj Vlašić ni iz čega je stvorila sve, a cjelokupnom korporativnom procesu razvijanja i unaprjeđenja itekako je doprinijelo ESIF pojedinačno jamstvo za koje je Air Pannonia aplicirala putem HAMAG-BICRO-a, čiji financijski instrumenti pomažu u mobilizaciji dodatnih izvora novčanog kapitala u svrhu prevladavanja tržišnih prepreka.

Cilj je bio jasan: mala obiteljska tvrtka iz Slavonije postat će prepoznatljiv brend na europskom tržištu VIP avijacije. To se i dogodilo.

Vlašić

Ne bi to postigli bez pomoći HAMAG-BICRO-a koji je prepoznao našu tvrtku i podržavao nas kroz sve razvojne faze.

“Počeli smo s jednim poslovnim zrakoplovom, a sada ih imamo tri, što nas u Hrvatskoj čini specifičnom firmom s najvećom flotom. Ne bi to postigli bez pomoći HAMAG-BICRO-a koji nas je podržavao kroz sve razvojne faze. Iznos kredita bio je pozamašan te smo zbog toga još zahvalniji Agenciji što je prepoznala našu tvrtku kao klijenta koji će u budućnosti bez problema moći otplatiti taj kredit”, naglašava Jasna Vlašić, suvlasnica tvrtke Air Pannonia, dodajući da je uloga HAMAG-BICRO-a u projektima poput njihovog od iznimne važnosti, posebno kada se radi o poduzetnicima početnicima.

Osim prijevoza VIP poslovnih korisnika, kompanija Air Pannonia bavi se i servisiranjem aviona, testiranjem engleske jezičnosti pilota, prijevozom organa i školovanjem pilota.
Posao koji traje 365 dana 24/7 i još malo više Zrakoplovni sektor glasi kao zanimljiva i primamljiva industrija u kojoj se, prema riječima mnogih, “vrti novac”, no potrebno je skinuti ružičaste naočale i situaciju sagledati realno, smatra obitelj Vlašić.

VIP tretman označava bolju, bržu i kvalitetniju usluge od prosječne, što podrazumijeva da cijeli sustav poslovanja mora biti na najvišoj mogućoj razini kako bi poslodavac mogao uspješno odgovoriti na zahtjeve i potrebe putnika i korisnika.

3

zrakoplova trenutno u svojoj floti ima Air Pannonia koji slijeću i polijeću prema željama klijenata

“Ono što treba naglasiti jest da klijent ne vidi naš trud i rad koji ulažemo u svaki let. Čistoća i održavanje prostora, unaprijed pripremljen catering, prilagodba vremena polijetanja i slijetanja prema željama gostiju i plaćanje pristojbi samo su neke od pojedinosti koje kontinuirano imamo na umu kako bi našim putnicima bilo što ugodnije. Dio smo iznimno zahtjevne branše u kojoj nema stajanja. Naš posao traje 365 dana u godini,” ističe gospođa Jasna.

Zaposlenici na prvom mjestu
Vrijeme pandemije i nepredvidljivih ekonomskih (najčešće) negativnih trendova reflektiralo se na mnoga poslovanja, pa tako i na djelovanje tvrtke Air Pannonia. Lockdown je inicirao veliki strah kod ljudi, što od bolesti, što od egzistencijalne krize. Upravo je zbog toga ključno misliti na ljude koji nas okružuju i o kojima, na kraju krajeva, ovisimo, smatra obitelj Vlašić.

“Zaposlenicima je trebalo pružiti osjećaj sigurnosti, što poduzetnika dovodi do situacije da mora širiti optimizam i u svakom trenutku misliti pozitivno. Spletom okolnosti, mi smo na vrhuncu pandemije jednoj zaposlenici ponudili ugovor na neodređeno, a zaposlili smo i novog pilota. Plaću nismo smanjivali, već smo u teškim trenucima posegnuli za našim zalihama. Dobre zaposlenike treba sačuvati, a upravo to je to jedna od mjera za razvoj čvrstog poslovanja”, zaključuje Jasna.

Foto: MRRFEU

* Sadržaj omogućio HAMAG-BICRO

New Report

Close