Pet centar nagradio lavovske napore svojih zaposlenika koji brinu za ljubimce i u vrijeme korona krize

Autor: PD VL native tim , 17. travanj 2020. u 12:22

Proteklih tjedana potrošači su pojačano kupovali hranu za kućne ljubimce pa je uvedena i nova usluga Kupi & Pokupi, a zaposlenici u maloprodaji su zbog iznimne predanosti i angažmana dobili bonus od 1000 kuna.

Sukladno mjerama za zaštitu koje su rezultat pandemije uzrokovane koronavirusom, trgovine diljem Hrvatske zatvorene su ili su morale prilagoditi svoje poslovanje. Svjedočimo skraćenom radnom vremenu, porastu korištenja online trgovine i povećanom korištenju usluga dostave. Između ostalog, skloni smo kupovati i zalihe namirnica za sebe i svoje ukućane. Često tom prilikom ne zaboravljamo ni naše četveronožne i druge ljubimce, a kako bismo i njima omogućili neophodno, tu ključnu ulogu igraju specijalizirani trgovački lanci kao što je Pet centar. Prema istraživanju Gfk iz 2017., Hrvati godišnje potroše oko šest milijardi kuna na hranu, opremu i veterinarsku skrb za kućne ljubimce, s godišnjim trendom rasta potrošnje od pet do šest posto. Vodeći se tim parametrima, očigledno je da je potrebno uložiti svojevrsne napore u neometan rad onih koji pridonose ovim pozitivnim trendovima.

Snaga u predanosti tima

Da je tome zaista tako, svjedoče i intenzivni radni tjedni Pet centra, čije su aktivnosti usmjerene opskrbi i zadovoljstvu kupaca i njihovih ljubimaca čak i u ovakvim izvanrednim okolnostima.
Ključne napore pri tome su uložili zaposlenici iz Pet centar maloprodaje, zbog čega su za ožujak odlukom uprave nagrađeni dodatkom u iznosu od 1.000 kn.

“Jako sam ponosna što Pet Network grupa ima tako predan tim u vrijeme krize. Odan i predan rad naših zaposlenika nadahnjuje. Reorganizirali smo se brže od drugih, a naši su timovi bili spremni, uslužili su i pomogli našim kupcima u trgovinama i na webshopu, održavajući našu ponudu stabilnom, a pritom imaju osjećaj sigurnosti jer je njihovo radno mjesto stabilno”, rekla je izvršna direktorica Pet Network grupe Ljiljana Markov Međugorac.

Sigurnost je na prvom mjestu, a uz redovno svakodnevno čišćenje, s ciljem zaštite zdravlja zaposlenika i kupaca uvedene su i višekratne dnevne procedure dezinfekcije blagajni, košarica, POS aparata, rukohvata i drugih dodirnih površina, kao i dezinfekcija prodajnog, skladišnog i uredskog prostora. Postavljeni su punktovi s dezinfekcijskim sredstvima te angažirane tvrtke specijalizirane za dezinfekciju. ”Držimo se svih propisa i uputa Stožera te smo, uz propisanu udaljenost, ograničili i broj kupaca koji u isto vrijeme mogu biti u prodajnom mjestu, a naše zaposlenike na blagajni dodatno zaštitili postavljanjem pleksiglas zaštite”, rekla je voditeljica maloprodaje Pet centra Neda Vuk.

Korona šoping, kada je riječ o kućnim ljubimcima, prema navodima iz Pet centra, bilježi pojačanu kupovinu nekih artikala. Proteklih tjedana potrošači su u Pet centar trgovinama pojačano kupovali hranu za kućne ljubimce, kao i neophodne higijenske potrepštine za boravak ljubimaca u kućnim uvjetima, poput pijeska za mačke. U kontekstu zaštite, njihove ljekarne bilježe pojačanu potražnju za antiparaziticima, koji su neophodni veterinarsko-medicinski proizvodi za zaštitu zdravlja kućnih ljubimaca, ali i njihovih vlasnika.

Zbog straha i neizvjesnosti pojedini vlasnici stvarali su zalihe, a s obzirom na to da su poslovanje potpuno prilagodili novonastalim uvjetima, iz Pet centra govore kako takav pristup kupovini nije potreban.

U suradnji s ključnim partnerima osigurali su unaprijed dovoljne količine te su tijekom perioda pojačane potražnje svi ključni artikli, uz neznatna odstupanja, bili i jesu dostupni kupcima. Tvornice hrane za ljubimce s kojima surađuju neometano proizvode, a eventualni izazovi nastupaju prilikom transporta koji je zbog novonastale situacije otežan, nešto sporiji i skuplji. Kako napominju, na to su ipak računali, a tako su prilagodili i kalendar nabave. Pritom su fokus stavili na ključne artikle i optimizaciju svih procesa kako bi se osiguralo što efikasnije korištenje kapaciteta tvornica i što brža opskrba.

Nove usluge prilagođene novim uvjetima

Kako bi se prilagodili novim okolnostima, Pet centar je pokrenuo nove usluge za pomoć u opskrbi kućnih ljubimaca s minimiziranim kontaktima, među ostalim Kupi & Pokupi uslugu beskontaktnog prikupljanja internetskih narudžbi u njihovim trgovinama. U funkciji je i live chat kako bi se pomoglo manje iskusnim kupcima prilikom online kupnje. ”Time smo dokazali da možemo brzo reagirati i prilagoditi se novoj situaciji te našu organizaciju usmjeriti daljnjem zadovoljenju potreba kupaca. Planiramo uvođenje i dodatnih usluga te unaprjeđenje postojećih kako bismo našim kupcima dodatno olakšali kupovinu”, dodala je operativna direktorica Pet centra Mirela Vujaklija.

New Report

Close