Rođendanski specijal Poslovnog dnevnika
Stalni rast

Najuspješniji hrvatski brend sokova slavi 25. rođendan i otvara nove proizvodne linije

Nova investicija Juicyja vrijedna više od 12 milijuna eura omogućit će otvaranje novih radnih mjesta, povećati razinu profesionalizacije poslovanja te modernizirati sve proizvodne cikluse.

PD VL native tim
24. travanj 2024. u 22:00
Press photo

Najpopularniji hrvatski brend sokova Juicy ove godine slavi 25. rođendan. Prvih četvrt stoljeća obilježili su izvrsnim rezultatima te otvaranjem novih proizvodnih linija u tvornici u Jastrebarskom. Tim potezom povećat će kapacitet s dvije na četiri linije za proizvodnju sokova u staklu, briku i PET ambalaži, čime će se ukupni proizvodni kapacitet utrostručiti – sa 35 milijuna litara na približno 100 milijuna litara.

To će lansirati Juicy na prvo mjesto po kapacitetima za proizvodnju prirodnih i voćnih sokova u regiji. Na početku je Juicy proizvodio 2 milijuna litara godišnje te samo četiri artikla – naranča 100 % i naranča nektar u pakiranjima od 1L i 0,5L, a danas kada se sve nove linije puste u pogon, proizvodit će se više od 200 artikala, za domaće tržište i za izvoz.

Na jednoj od dvije nove instalirane proizvodne linije proizvodit će se inovativno Tetra Stelo pakiranje zaobljenog oblika koje omogućava lakše držanje, a napravljeno je od 70 % biljnih materijala. Jednako tako, Tetra Stelo pakiranje koje će krasiti nove Juicy brickove sadržavat će među prvima u svijetu LightWing30 neodvojivi čep koji se sastoji od 100 % certificirane reciklirane plastike.

Uz visoku razinu kvalitete svih Juicy proizvoda, Stanić Beverages iznimno brine i o zaštiti okoliša. Važno je napomenuti i kako će ova investicija vrijedna više od 12 milijuna eura omogućiti otvaranje novih radnih mjesta sa 60 na oko 100 zaposlenika, povećati razinu profesionalizacije poslovanja te modernizirati sve proizvodne cikluse.

Juicy tvornica u Jastrebarskom proizvodit će više od 200 artikala, za domaće tržište i za izvoz/Press photo

Uspjeh na svjetskom tržištu
Juicy postoji od 1999., kada ga je pokrenula Jamnica, a od 2013. dio je tvrtke Stanić Beverages, što je značajno doprinijelo njegovom razvoju. Naime, prije preuzimanja Juicy je bio prisutan u samo 7 država, a trenutno se nalazi na tržištima čak 22 države od kojih je pet na Bliskom istoku, jedna u Africi i jedna u Aziji.

Posljednje tri godine Juicy sokovi mogu se kupiti u Ujedinjenim Arapskim Emiratima u najluksuznijim restoranima, barovima i klubovima. Na čelu proizvodnje Stanić Beveragesa uspješno već dugi niz godina stoji direktor Tomislav Stepinac. Prošli mjesec proslavio je 24 godine od dolaska u proizvodnju u Jastrebarsko. Započeo je svoj puta kao operater na stroju te je od tada sustavno napredovao.

Prvo sam napredovao na mjesto poslovođe, zatim sam unaprijeđen na poziciju voditelja proizvodnje, sirupane i tehnološke pripreme vode, zatim je uslijedilo radno mjesto na poziciji rukovoditelja proizvodnog pogona i na kraju samo došao do titule direktora proizvodnje – opisuje Tomislav Stepinac.

To je ujedno i jedan od razloga zbog kojih je svo vrijeme ostao u tvrtki. Pokazali su da imaju povjerenja u njega, dobio je i iskoristio mogućnost za napredak te tvrtki to i vratio svojim predanim radom i odličnim rezultatima. Kao lokalni stanovnik, iz Krašića, pogon u Jastrebarskom ima za njega posebno značenje jer daje stabilnost maloj sredini i doprinosi njezinom razvoju.

Direktorica razvoja, Lidija Knez, također je čitav svoj radni vijek u Juicyju. Došla je 1999. godine na praksu u mikrobiološki laboratorij. Juicy tvornica bila joj je i prvo radno mjesto.

Zaposlila sam se 2004. na mjestu mikrobiologa u Juicyju. Krajem 2010. prelazim u proizvodnju kao tehnolog, a 2015. preuzimam funkciju rukovoditelja razvoja. 2019. postala sam direktorica razvoja Stanić Beverages za sve tvornice – priča Lidija.

Lidija Knez, direktorica razvoja Stanić Beveragesa i tim: Ena Osvald, Angela Vujnović i Kristina Kožić/Press photo

Konstantno ulaganje u znanje i inovacije
Juicy je za nju, ističe, oduvijek značio pozitivno radno okruženje i mjesto gdje se može puno naučiti. Kroz svoj radni vijek prošla je sve faze od kontrole, kvalitete, mikrobiologije, proizvodnje, nabave pa do razvoja i taj svoj put smatra školskim primjerom što bi svaki tehnolog u ovoj industriji trebao proći kako bi kvalitetno dobio znanja za svoje daljnje funkcije i napredovanja.

Prije 10 godina kada je Juicy tvornicu preuzeo gospodin Svjetla Stanić dobili smo poticaj da učimo i napredujemo i dalje od Juicyja, u tvornicama Stanić Beverages Kreševo, Maraska i ostalim uslužnim punjenjima. Kako se kupuju nove tvornice i nove tehnologije, tako dobivamo i nove izazove, ali svakim izazovom sve više učimo i napredujemo – rekla je Knez.

Lidija je lider razvojnog tima od pet ljudi na koje je iznimno ponosna. To su Kristina Kožić, Ena Osvald, Angela Vujnović, Tonka Gauta (Maraska), Tanja Anić (Maraska). U današnje doba nije lako biti lider, ali smatram da ako si uvijek dostupan, skroman i srčan da ti se otvaraju mnoga vrata prema tvojem timu i suradnicima – zaključuje Lidija.

Od preuzimanja Juicyja prije 11 godina, Stanić Beverages je instalirao novu liniju za proizvodnju staklenih bočica 2016., lansirao mnoštvo novih proizvoda, unaprijedio tvornice u Kreševu u BiH te u Jastrebarskom, zapošljavao sve više ljudi te usmjerio velike resurse na razvoj izvozne strategije, koja se pokazala vrlo uspješnom.

Također su prepoznali važnost zdravog života te su smanjili udio šećera u svojim proizvodima. Juicy sokovi su vrhunske kvalitete bez konzervansa, umjetnih aroma i bojila, a to je prepoznalo domaće, ali i strano tržište. Ukupno je od 1999. do danas proizvedeno gotovo milijardu raznih artikala. Kada bi se svi Juicy proizvodi postavili jedni do drugih, kaže Stepinac, to bi bila udaljenost kojom bi opasali Zemlju 1,5 puta.

Tomislav Stepinac, direktor proizvodnje Stanić Beveragesa i tim: Mladen Botički, Ivana Lacković, Sandra Jurčić Vrđuka i Željko Pavletić/Press photo

Juicy je 2002. počeo s proizvodnjom Juicy Fruit pića u tri okusa te s TO sokovima. 2006. stigao je redizajn pakiranja. Od tada su gotovo svake godine izbacivali nove proizvode ili redizajnirali stare. Tržište je prepoznalo njihov rad, trud i stalno uvođenje inovacija kao i ulaganje u kvalitetu. Zato su Juicy sokovi i dalje među najprodavanijima u Hrvatskoj i regiji, a nezaustavljivo se probijaju i na inozemnim tržištima.

„Stanić grupa kontinuirano ulaže u sve svoje kompanije unutar grupacije. Jednaku dinamiku njegujemo i sa Stanić Beveragesom te našom perjanicom, brendom Juicy. Trudimo se biti među prvima koji će u našu regiju implementirati nove trendove.

Prije svega ulažemo u vrhunsku kvalitetu naših proizvoda, ekološki prihvatljivu ambalažu i raznolik asortiman koji će zadovoljiti različite ukuse naših potrošača. No, jednako tako ulažemo i u naše ljude koji su zaslužni za naše odlične rezultate i činjenicu da je Juicy zadnji 25 godina broj jedan brand sokova u Hrvatskoj i regiji“, zaključio je Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić grupe koja je vlasnik branda Juicy.

* Sadržaj omogućio Juicy

New Report

Close