Smart Industry
Overseas Express

Možemo se bolje fokusirati na korisnike i lakše pratiti ostvarenje zacrtanih ciljeva

Odlučili su objediniti svoje poslovne procese i idealno rješenje pronašli u Intrix CRM-u.

PD VL native tim
08. svibanj 2023. u 22:00
Ivan Stanić, IT direktor/IT Director Overseas Trade Co.Ltd. d.o.o.

Overseas Express članica je grupacije Austrijske pošte i među vodećim je kompanijama za dostavu paketa u Hrvatskoj i inozemstvu, specijalizirana za B2B i B2C dostavu. Osnovana je 2003. godine i s više od 200 djelatnika, 300 partnera i više od 850 pick-up/drop-off lokacija, jamstvo je kvalitete i pouzdane dostave diljem Hrvatske.

Međunarodno iskustvo, mlad i energičan tim zaposlenika, snažna IT infrastruktura i dugogodišnja tradicija, jamstvo su kvalitete i uspjeha. Overseas Express svakodnevno prati sve poslovne procese te konstantno ulaže u tehnologiju i logističku mrežu kako bi osigurao zadovoljstvo vlastitih klijenata.

Kako bi mogao imati kvalitetan pregled nad svojim poslovanjem Overseas Express se odlučio objediniti svoje procese, u čemu im je pomogao Intrix CRM, iznimno prilagođen njihovim potrebama. Intrix efekt objedinjuje automatizaciju prodajnog procesa, integraciju ERP (računovodstveni sustav) i CRM sustava te kvalitetni forecasting i izvještavanje.

Prilagođen sustav po mjeri korisnika

Overseas Express je već imao implementirane vrlo specifične procese i načine poslovanja no sve su to obavljali manualno ili uz vrlo malo automatizacije, primjerice unos podataka i slanje obavijesti o dugovanjima. Na taj način imali su ograničen pregled i pristup podacima o poduzećima i klijentima. Zbog nedostatnog sustava za praćenje prodaje te nedostatnog procesa prosljeđivanja i obrađivanja upita nisu bili fokusirani na korisnika, tj. odnos s korisnikom.

Slaba povezanost između nekoliko različitih sustava i potreba da se podaci unose višestruko na nekoliko mjesta (npr. rabati) su ključni razlozi zašto su se u Overseas Expressu odlučili za Intrix CRM. S obzirom da se radilo o izuzetno prilagođenom sustavu prvi korak je bio kvalitetno i detaljno raspisati specifikacije potrebne za cjelovitu prilagodbu i implementaciju po željama i potrebama korisnika.

“Intrix CRM je prilagodljiva platforma za upravljanje odnosima s klijentima koja se ističe intuitivnim korisničkim sučeljem, fleksibilnošću, naprednim analitičkim alatima te integracijom s popularnim poslovnim alatima. Ne samo da nude sjajne osnovne funkcionalnosti, već i iznimno zadovoljava osobne potrebe korisnika kroz prilagodljivi razvoj, što je osobito očito u našem slučaju. Zahvaljujući njihovom pristupu prilagođenom razvoju, mi smo uspješno implementirali Intrix CRM, što mi pruža iznimno zadovoljstvo i potvrđuje njihovu predanost pružanju rješenja prilagođenih specifičnim zahtjevima klijenata”, rekao je Ivan Stanić, IT direktor/IT Director Overseas Trade Co.Ltd. d.o.o.

Prednosti uvođenja Intrixa uključuju integraciju s ERP sustavom, posebno razrađenu rabatnu politiku koja omogućava dostupnost odobrenih rabata odmah, na licu mjesta, kao i cjeloviti pregled nad kontaktima i poslovnim prilikama. Intrix donosi i automatizaciju prodajnog procesa – zaprimanje, prosljeđivanje i obrada upita, dodan modul za automatizaciju i praćenje naplata i dugovanja te davanje izvještaja o ostvarenoj prodaji i otvorenim prilikama prilagođenih potrebama klijenta, a specifičan modul za planiranje (forecasting) prilagođen je klijentovim potrebama za detaljno praćenje realizacije planova i ispunjavanje ciljeva.

Intrix rješenja za automatizaciju poslovanja

Za generalnu automatizaciju pojedinih i vrlo specifičnih procesa te sjedinjenje više sustava unutar jednog Intrix se pokazao kao idealno rješenje. Integracija s ERP sustavom omogućava da se podaci o prodaji i upravljanju resursima automatski dijele između CRM i ERP sustava. Ovo smanjuje mogućnost pogrešaka i omogućuje bolje planiranje aktivnosti. Posebno razrađena rabatna politika koja omogućava prodavačima uvid u statuse odobrenja rabata odmah na licu mjesta, povećava efikasnost prodajnog tima i pomaže u poboljšanju korisničkog iskustva.

360 stupanjski pregled nad poslovanjem

Cjeloviti pregled nad kontaktima i poslovnim prilikama omogućava prodajnom timu da bolje razumije svoje kupce i dobije uvid u potencijalne prilike za prodaju, a pregled statusa poslovnih prilika omogućuje bolje planiranje aktivnosti i praćenje prodajnog procesa. Klasifikacija poslovnih prilika, praćenje statusa, označavanje bojama (za bolji vizualni pregled statusa prilika) te određivanje datuma odluke omogućilo im je bolje i kvalitetnije praćenje prodajnog procesa. S druge strane, prilagođeni izvještaji o ostvarenoj prodaji i otvorenim poslovnim prilikama omogućuju uvid u uspjeh prodajnog tima te bolje planiranje aktivnosti i budućih ciljeva.

Prodaja

Automatizacija prodajnog procesa olakšava zaprimanje, prosljeđivanje i obradu upita, što dovodi do smanjenja vremena potrebnog za odgovor kupcima i povećanja učinkovitosti prodajnog tima. Automatsko prosljeđivanje upita u objekt “Poslovne prilike” u Intrixu omogućuje prodavaču da poslovnu priliku odmah prikaže u sustavu, stavi na određeno mjestu u redu na listi čekanja za obradu i odredi prioritet obrade.

Na taj način se sam proces unosa ili ručnog upisivanja znatno skratio. Naravno, svaka poslovna prilika se kasnije može još dodatno obraditi u Intrixu, a ukoliko sadrži priloge u originalnom mailu oni će također biti vidljivi u Intrix CRM-u unutar polja s originalnom porukom. Pregled proteklih i neodrađenih aktivnosti po poslovnim prilikama pruža uvid u tijek procesa obrade svake prilike koja se nalazi u pipelineu.

Dodatno označavanje bojama (poslovnih prilika i aktivnosti po njima) pruža još bolji pregled statusa prilika i aktivnosti, odmah na prvi pogled. S obzirom da je kvalitetna obrada prodajne prilike najbitniji dio prodajnog procesa, pregled i sustavno odrađivanje aktivnosti osigurava da svaka prilika bude promptno i kvalitetno obrađena, bez kašnjenja i mogućnosti da se lead “ohladi”. Na ovaj način je prodajni proces podignut na jedan sasvim drugi nivo.

Naplata

Dodatni modul za automatizaciju i praćenje naplata i dugovanja omogućava bolju kontrolu nad financijama i smanjuje mogućnost dugovanja. Mogućnost filtriranja po dugovanjima te automatizacija obavještavanja dužnika je donijela klijentu dodatnu uštedu vremena.

Prava pristupa

Zbog zaštite i lakšeg upravljanja osjetljivim podacima, sukladno željama klijenta, dodijeljeno je nekoliko razina prava pristupa. Pravo pregleda, pristupa i mogućnost izmjene podataka ovisi o razini ovlaštenja koje korisnik posjeduje, a specifična su za svaku organizacijsku jedinicu.

Izvještaji o ostvarenoj prodaji i otvorenim prilikama prilagođeni potrebama klijenta

Uz već postojeću formu izvještaja, za klijenta je izrađena dodatna, prilagođena forma za potrebe izvještavanja o statusima prodaje. Kako se radi o specifičnoj branši, u izvještaje su dodane relevantne informacija o uslugama koje klijent pruža. Ovakav tip izvještavanja omogućuje jasan pregled postojeće i realizirane prodaje, ali i prikaz pipelinea za tekuću godinu. Sve u svemu, jedan cjeloviti pregled prodaje na jednom mjestu, uz mogućnost izvoza izvještaja (excel tablice) zajedno s grafovima.

Predviđanje ili Forecasting

U konačnici, modul za predviđanje (forecasting) prilagođen je klijentovim specifičnim potrebama za detaljno praćenje realizacije planova i ispunjavanje ciljeva. Na ovaj način se prodajnom timu omogućava kvalitetnije planiranje aktivnosti i prilagođavanje svojih napora prema prioritetima.

“Intrix je uvelike smanjio ručnu obradu podataka i automatizirao unos i obradu podataka. Uvođenjem Intrix CRM sustava svakako smo olakšali i poboljšali način rada. Prilagođavanjem sustava potpuno su zadovoljene naše potrebe. Također ništa manje važna nije ni odlična podrška od strane partnera iz Intera d.o.o., prilikom prilagodbe i pri svakom drugom upitu koji imamo vezano za Intrix CRM platformu”, pojasnila je Sanja Golubić, Supervizor odjela podrške prodaji/Sales & Marketing Support Supervisor.

U potrazi za sustavom gdje bi fokus bio na praćenju i unaprjeđenju prodaje, odnosu s korisnikom te uspješnijem pridobivanju klijenata, Overseas Express je rješenje pronašao u Intrix CRM-u. Sustav Intrix im je znatno olakšao i automatizirao procese, a implementirani modul za planiranje (forecasting) je znatno jednostavniji i intuitivniji od prijašnjeg, što im omogućava brže generiranje inicijalne verzije plana prodaje i lakše praćenje realizacije tog plana.

* Sadržaj omogućio Intrix

New Report

Close