Od početka godine prodano je više od 6 milijuna šalica kave i više od 5 milijuna hot dogova. INA kontinuirano ulaže u razvoj kave pa se tako na barista aparatima poslužuje 100 % arabica, dok samoposlužni aparati nude mješavinu arabice i robuste.
Jedna od najposjećenijih INA lokacija je Vukova Gorica, čija ponuda na autocesti nadilazi ono što se obično očekuje na benzinskim postajama. Putnike, osim klasičnog stajanja radi goriva, privlače domaća jela i kolači pripremljeni prema tradicionalnim recepturama, među kojima se posebno ističu kremšnite, baklava i ručno pripremljeni štrukli.
Osim hot doga i kave, kupci često biraju kombinacije burgera ili ćevapa s pićem i pomfritom, za brz i praktičan obrok na putu.
„Fresh Corner se posljednjih deset godina etablirao kao prepoznatljivo mjesto za odmor na putu. Uvođenje 100 % arabice pokazalo se kao odličan potez, to je prvi izbor naših kupaca. Čak i u trenucima globalne nestašice arabice, kada su zalihe bile niske, naši kupci mogli su računati na stabilnu opskrbu najkvalitetnijim zrnima. Pri tome cijene nisu rasle. Osim kave, u ponudi su i svježa jela, kolači, hot dogovi, sendviči i pizza wrapovi, čime Fresh Corner nadilazi uobičajeni koncept odmora na putovanju“, kaže Zdravka Demeter Bubalo, operativna direktorica Usluga kupcima i maloprodaje u Ini.
Kupci odlično reagiraju na ponudu u Fresh Corneru u cijeloj regiji, a primjećuju se i različite preferencije od tržišta do tržišta. Primjerice, u Hrvatskoj je apsolutni hit kava s mlijekom koju pripremaju naši baristi, dok su u Sloveniji najtraženiji energetski napitci i kava na samoposlužnim aparatima, a u Mađarskoj su najtraženiji lokalni gastro proizvodi s tradicionalnim okusima.
Prvi Fresh Corner otvoren je 2015. godine s ciljem pružanja kvalitetnijeg iskustva putnicima, a u deset godina izrastao je u jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Europi s više od 1300 lokacija.