Kako raste pristup internetu, usporedno se povećava i udio e-trgovine u ukupnoj prodaji. U 2020. više od dvije milijarde ljudi kupilo je robu ili usluge putem interneta, a procjenjuje se da online trgovanje danas čini gotovo 18 posto svjetskog prometa. Samo prošle godine e-trgovina porasla je za 25,7 posto i premašila vrijednost 4,2 bilijuna američkih dolara.
Globalne trendove slijedi i Hrvatska, ali ipak s nešto manjim rastom i udjelom. Istraživanje ‘e-shopper barometer’ DPD grupe pokazalo je kako je udio online trgovine na hrvatskom tržištu oko 12 posto, što je nešto ispod prosjeka EU (13,5%). Internetska maloprodaja u Hrvatskoj prošle je godine vrijedila 464 milijuna eura, što je rast od gotovo 50 posto u odnosu na 2013. godinu (Udruga e -trgovine Hrvatska). Prema istraživanju i podacima kojima raspolaže Statista, do 2025. očekuje nas godišnja stopa rasta od 7,42 posto.