Smart Industry
Digitalizacija turizma

‘Gostima je važno da hotel prati digitalne trendove, to nam donosi brojne prednosti’

Moderni putnici traže velike brzine interneta za svoje uređaje te očekuju razne streaming servise na hotelskim TV-ovima.

PD VL native tim
11. rujan 2023. u 22:00
Digitalizacija kroz automatizaciju procesa oslobađa vrijeme za komunikaciju s gostima, ističe Mihaljević/MATIJA SIMIčIć

Smješten u mirnom dijelu Splita, udaljenom samo nekoliko minuta vožnje od centra, nadomak svih gradskih atrakcija smješten je novi obiteljski hotel Cora. Odiše suvremenim dizajnom i opremljen je najnovijom tehnologijom te je kao takav savršen izbor za moderne putnike.

Dostupnost digitalnih usluga

“Digitalizacija hotela je nešto što je logički slijed događaja u trenutnom okruženju u kojem živimo. Gosti dolaze sa sve većim očekivanjima u pogledu brzine interneta, količine uređaja koje nose sa sobom, njihovoj povezivosti i dostupnosti digitalnih usluga te je sveopći dojam da će taj proces u budućnosti biti sve izraženiji. Naročito u uslužnoj djelatnosti poput turizma”, kaže Davor Mihaljević, direktor Cora hotela. Kako bi se gostima osiguralo sve što im je potrebno tijekom njihovog boravka, hotel nudi širok spektar sadržaja i usluga.

“U Cora hotelu smo za sada osim optičkog interneta velikog kapaciteta osiguranog samo za hotel, implementirali i profesionalno wi-fi rješenje, Hospitality TV rješenje kao i parking mjesta s dva punjača za električna vozila. U skoroj budućnosti je u planu i implementacija smart parking rješenja, kao i solarnih panela za proizvodnju električne energije. Digitalizacija nam donosi velike prednosti i otvara dodatne mogućnosti, ali ljudski faktor ima još uvijek veliku važnost u finalnom dojmu gosta o kvaliteti usluge koju smo mu pružili.

Napredna tehnološka rješenja

Osim optičkog interneta velikog kapaciteta, implementirali su profesionalno wi-fi rješenje, Hospitality TV rješenje kao i parking mjesta s dva punjača za e-vozila.

Isto tako, zaposlenicima je donijela i neke benefite poput automatizacije poslovanja i pojednostavljenja procesa unutar sustava, kao i oslobađanje dodatnog vremena za komunikaciju s gostima. Što se tiče samih gostiju, njima je važno da hotel prati svjetske trendove – odnosno da mogu konzumirati sve usluge po minimalno istoj kvaliteti kao i u svojim zemljama.

To u praksi znači da prosječna četveročlana obitelj u hotel dolazi sa 6 do 7 pametnih uređaja (mobiteli, tableti, satovi, laptopi…). Gosti imaju potrebu koristiti razne streaming servise na hotelskim TV-ovima, a za navedeno im trebate osigurati odgovarajući kapacitet prijenosa podataka, te stabilnu fiksnu i wi-fi mrežu.

Posljednjih godina primjećujemo, naročito kod mlađe populacije, zamjenu klasičnih načina komunikacije (upit na recepciji, poziv telefonom..) online upitima (putem hotelskih ili TV sustava, chat botova, mobilnih aplikacija…), tako da je digitalizacija smjer u kojem cijeli sektor treba napraviti iskorak”, priča Davor Mihaljević.

6 - 7

pametnih uređaja u prosjeku ima četveročlana obitelj koja odsjeda u hotelu

Cora Hotel se također ponosi svojim angažmanom na području održivosti. Hotel će biti opremljen solarnim panelima za proizvodnju električne energije, ima sustav za recikliranje otpada te koristi ekološki prihvatljive proizvode i materijale. Na pitanje koji su bili najveći izazovi u procesu digitalizacije te kome su dali povjerenje za sigurno, neometano i efikasno digitalno poslovanje direktor hotela je odgovorio:

“S obzirom na to da je Cora hotel, novi hotel na tržištu naša pozicija je bila jednostavnija jer smo svu opremu kupovali prije otvorenja odnosno ‘samo’ smo trebali odlučiti što nama stvarno treba i koja ulaganja su opravdana. Ponuda proizvoda i usluga je ogromna, i nije uvijek lako odabrati koje usluge/proizvode morate imati, koje želite jer vam donose novu vrijednost, a koje je samo lijepo za imati.

Hotel Cora opremljen je najnovijom tehnologijom u čemu im je partner bio A1 Hrvatska/PD

Bitan je provjereni partner

Dodatni izazov su bili rokovi isporuke sve digitalne/tehničke opreme, te je svakako savjet da se osigurate ekstra rokovima s obzirom na globalno stanje s isporukama na svjetskim tržištima. Najvažnije od svega je da radite s provjerenim tvrtkama. Svakako je dobro imati partnera, kao što je to u našem slučaju bio A1, odnosno gospodin Danijel Vlahović koji vas može saslušati i na temelju svog iskustva iz branše ponuditi usluge koje su vam bitne za poslovanje.”

A1 Hrvatska ima široki spektar Hospitality usluga (Property Management sustav, wi-fi/LAN mreža, Indoor pokrivanje GSM signalom, IPTV sustav, IPTV sadržaj, Pametne sobe i brave, Mobilna aplikacija kreirana za potrebe gostiju, Smart Parking rješenja, Sustav dijeljenog prijevoza (e-Bicikli, e-Romobili i e-Punionice, Videonadzor, usluge data, Cyber security…) koje uveliko olakšavaju poslovanje, a posjete gostiju čine nezaboravnima.

Digitalna rješenja uključuju projektiranje i dimenzioniranje sustava, a posebna pažnja je na međusobnoj kompatibilnosti i povezivosti uz mogućnost njihove nadogradnje.

* Sadržaj omogućio A1 Hrvatska

New Report

Close