Poslovna 2021.
Lada Tedeschi Fiorio, potpredsjednica Atlantic Grupe

Atlantic Grupa: Budno pratimo promjene u okruženju, spremni smo reagirati

Nužan će biti proaktivan kratkoročni pogled i sposobnost brze reakcije na situacije na tržištu, bila riječ o prijetnjama ili prilikama.

Poslovni.hr
03. prosinac 2020. u 08:48
Foto: Žarko Bašić/PIXSELL

Poslujemo u stabilnoj industriji koja se pokazala visoko otpornom na krizu, nastavljamo s razvojem strateških projekata i nesmanjenim intenzitetom ulažemo u brendove, tržišta i tehnologiju. Godina koju privodimo kraju bila je za sve nas, građane i kompanije, iznimno zahtjevna. Razlozi koji se odnose primarno na pandemiju bolesti Covid 19 i posljedičnu ekonomsku krizu tema su već devet mjeseci i nesporan je utjecaj na poslovanje i način rada, kao i na način života, školovanja, životne i potrošačke navike.

Neizbježan je bio i utjecaj na odluke i upravljanje poslovanjem u Atlantic Grupi, no unatoč izazovima ostvarili smo odlične rezultate s vrlo malim utjecajem na prihode od prodaje. Takav rezultat zahvaljujemo kvalitetnoj strategiji, operativnoj fleksibilnosti, ali prije svega ogromnom entuzijazmu i predanosti naših kolega i kolegica.

Rekordni rezultati koje smo ostvarili prethodne godine omogućili su nam da kao sustav ne samo zadržimo stabilnost, nego i pokažemo solidarnost i prema našim zaposlenicima i prema široj zajednici. U sljedećoj godini očekujem i dalje suženi horizont predvidljivosti, ali, za razliku od ove godine kad je veći utjecaj imala zdravstvena kriza, u 2021. očekujem veći utjecaj ekonomske krize. Ovogodišnje iskustvo višestruko nam je korisno za još kvalitetnije postavljanje poslovnih procesa i upravljanje, no i dalje se moramo nositi sa značajnom dozom nesigurnosti.

Nužan će biti proaktivan kratkoročni pogled i sposobnost brze reakcije na situacije na tržištu, bila riječ o prijetnjama ili prilikama. Atlantic Grupa u tom smislu ima jako dobru poziciju. Poslujemo u stabilnoj industriji koja se pokazala visoko otpornom na krizu, značajno otpornijom od niza drugih kao što su turizam, transport ili industrija zabave.

Brendovi kao što su Cedevita, Argeta, Donat Mg, Barcaffe ili Smoki imaju tradiciju kvalitete i povjerenje potrošača, koji im se okreću i u trenucima krize, unatoč generalnom odabiru jeftinijih proizvoda.

U 2021. godinu ulazimo nisko zaduženi, financijski stabilni, s racionaliziranim poslovnim portfeljem. Zadovoljni smo što možemo reći da nastavljamo s razvojem strateških projekata i nesmanjenim intenzitetom ulažemo u brendove, tržišta i tehnologiju. Iznad svega, budno pratimo promjene u okruženju, spremni na reakciju.

New Report

Close