ALTPRO razvija novu inovaciju za detekciju vlaka

Autor: Promo , 18. svibanj 2023. u 22:00
Press photo

Tvrtka je ušla u projekt razvoja novog uređaja za detekciju vlakova APAX koji će biti jedinstven u svijetu.

Željeznica je vid prometa koji posljednjih godina stoji u samom vrhu prioriteta većine europskih ali i svjetskih država. Prednosti koje su evidentne u teretnom ali i u putničkom prometu postaju sve atraktivnije svakome tko ima potrebu za transportom.

U principu, to je svatko. Naravno, razvoj željeznice podrazumijeva i razvoj kapaciteta, frekvencije vlakova, njihovih brzina, a temelj za sve jest moderna tehnologija. Hrvatska tvrtka ALTPRO je specijalizirana visokotehnološka tvrtka koja se bavi razvojem i proizvodnjom signalno – sigurnosnih sustava za željezničku infrastrukturu i željeznička vozila.

To su kritični sustavi za svako vozilo i infrastrukturu bez kojih je nemoguće voditi promet. ALTPRO posluje već gotovo 30 godina i to s velikim naglaskom na izvozna tržišta. Tržišta Indije, Indonezije, Kine, SAD-a, Egipta, pa čak i regionalni susjedi poput Srbije, Bosne, Slovenije i Mađarske su tržišta na kojima su ALTPRO-ovi sustavi prepoznati i rado korišteni.

Jedna od temeljnih informacija koju svaka uspješna željeznica mora imati kako bi vodila promet jest pozicija vlaka. ALTPRO već sada razvija i prodaje sustave koji osiguravaju pristup takvim informacijama na siguran i pouzdan način, no zahtjevi su sve rigorozniji i viši.

Kao jedan od svjetskih lidera u području sustava za detekciju vlaka, ALTPRO je odlučio ući u dugotrajan i zahtjevan projekt razvoja novog uređaja za detekciju vlakova, stručno zvan brojač osovina, model “APAX” (Altpro Axle Counter). Projekt završava s provedbom 01.06.2023. te ga sufinancira Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

Ukupna vrijednost projekta iznosi 33.588.208,87 kn/4.457.921,41 €, a EU udio u financiranju iznosi 20.182.173,67 kn/2.678.634,77 €. Takav uređaj mora zadovoljavati brojne sigurnosne zahtjeve, zahtjeve vezane uz pouzdanost i raspoloživost sustava, zahtjeve vezane uz vrlo teško područje rada uz prugu i mnoge druge.

Radi se o sustavu koji će biti jedinstven u svijetu prema svojim značajkama i kao takav će biti atraktivan ne samo za primjenu na klasičnoj željeznici, već i na tramvajskim i metro prugama te prugama gdje voze vlakovi bez posade (monorail i APM).

Razne napredne funkcije koje uključuju samokalibraciju, cloud dijagnostiku, softversku filtraciju smetnji i mnoge druge, čine ovaj sustav inovacijom koja će staviti ALTPRO u sam vrh svjetske željezničke industrije te dati značajan doprinos statusu Hrvatske kao visokotehnološke zemlje

New Report

Close