Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE
Poslovni vikend
Ludi prosinac i - Team Lisak

U manje od 30 dana 180 evenata za oko 15 tisuća ljudi, no najprije – kvaliteta

Ana Lisak, Lea Marija Pavlić i Morana Mijač predvode tim od 60 ljudi koje ćemo ovaj mjesec zasigurno sresti na nekom od korporativnih evenata.

Autor: Mladen Miletić
04. prosinac 2025. u 22:00
Tim od 60 ljudi koje ćemo ovaj mjesec zasigurno sresti na nekom od korporativnih evenata predvode Ana Lisak, Lea Marija Pavlić i Morana Mijač/PD

Mjesec prosinac bez konkurencije broji najviše evenata u godini. Vrijeme je to okupljanja poslovnih partnera, klijenata i sumiranja rezultata koje smo postigli tijekom godine. A čak 180 evenata u manje od 30 dana odradit će vodeći hrvatski catering – Catering Team Lisak.

Ana Lisak, Lea Marija Pavlić i Morana Mijač predvode tim od 60 ljudi koje ćemo ovaj mjesec zasigurno sresti na nekom od korporativnih evenata. Za Poslovni dnevnik pričale su o trendovima i onome čemu se veselimo ovih dana, a odmah na početku ističu da se dio blagdanskih eventa pomaknuo već na studeni, “pa je sve skupa nešto ležernije, koliko to ova vrsta posla dozvoljava”.

Besprijekorna koordinacija

“Dakle, već sada znamo da ćemo realizirati više od 180 evenata, za cca sveukupno 15 tisuća ljudi u dijelu studenog i tijekom prosinca. Pokušavamo optimizirati i našu uslugu, svakako nam je naglasak na kvaliteti povrh kvantitete. Većinski nam se poslovi preklapaju i upravo zato planiranje i organizacija čine srž. Veliki caterinzi za više od tisuću uzvanika iziskuju još dva dodatna dana iza samog eventa u kojem revidiramo uslugu i sređujemo logistički dio kompletne priče”.

A kako izgleda logistički lanac iza jednog prosinačkog eventa?

“Sve počinje detaljnim planiranjem – od definiranja jelovnika i broja gostiju do analize prostora, tehničkih uvjeta i vremenskog rasporeda. Nakon toga slijedi nabava namirnica, koja se u prosincu mora planirati unaprijed zbog povećane potražnje i potrebe za osiguravanjem vrhunske kvalitete. Kuhinja potom ulazi u fazu pretpripreme, gdje se dio jela termički ili organizacijski priprema do dan ranije kako bi se na sam dan eventa postigla maksimalna učinkovitost.

Paralelno se organizira logistika – transport opreme, rashladnih sustava, inventara i osoblja, a svaki tim (kuhinja, servis, logistika, koordinacija) dobiva precizne zadatke i vremenske korake. Na dan eventa sve se odvija prema unaprijed pripremljenom operativnom planu: od postavljanje stanica za posluživanje, toplih stolova, garnitura, dekoracija i dodataka, preko finalne pripreme jela na licu mjesta, do sinkroniziranog posluživanja. Ključ uspjeha je besprijekorna koordinacija svih timova. Veliku ulogu igraju naši kolege, od kojih većina radi zajedno, neki čak i više od 20 godina. Svakako je timski rad jedna od najvećih snaga Catering tima Lisak”.

Ističu da je catering Lisak od samog početka postepeno rastao kao tvrtka koja razvija ne samo kvalitetu same bazne usluge, već i kvalitetne odnose s klijentima.

“Niz naših klijenata datira od samih početaka koji su bili vezani i za restoransku uslugu, te pružanje usluge prehrane zaposlenika u nekoliko velikih korporacija. Prije oko 17 godina taj način poslovanja, posebno onaj koji se odnosio na prehranu zaposlenika, u cijelosti smo napustili i posvetili se vrhunskom, pretežito korporativnom cateringu. Danas, osim primarne catering djelatnosti, raspolažemo vlastitim prostorima koja čine ROOFTOP LATERAL i tri restorana od kojih ističem najstariji postojeći u Zagrebu – Skenderica 1912”.

Promjenama na tržištu event industrije prilagođavao se i Lisak…

“Rastućom globalizacijom, utjecajem društvenih mreža, sve prisutnijim TV kuharskim emisijama stvara se privid da je gastronomija vrlo jednostavna, da je sveprisutna i svima dostupna. Sve to skupa donosi nove trendove koji se brzo usvajaju, a još brže mijenjaju. S duge strane, mijenja se i struktura zaposlenika u tvrtkama s kojima surađujemo. Generacije se izmjenjuju pa tako na pozicije dolaze novi, mlađi ljudi, Njima ne možete nuditi nešto što je bilo aktualno i zanimljivo prije 10-15 godina.

Stabilan lanac nabave

Ponudu, a naročito prezentaciju, ali i samu komunikaciju treba prilagoditi njihovom poimanju prihvatljivog. Stoga smo zaposlili mlade obrazovane ljude, željne učenja i znanja, strastvene entuzijaste u onom što rade i jako se trudili da budu prihvaćeni u tvrtki te da njihove ideje i suvremen način promišljanja ‘stari’ zaposlenici ne opstruiraju. Nije lako, ali je vrijedno. Pokazalo se, u našem slučaju, da je kombinacija iskustva i znanja s jedne, i suvremenog načina razmišljanja te svježe motivacije, s druge strane bila dobitna”.

Kako osiguravate stabilan lanac nabave tijekom prosinačke navale?

“Ključni su organizacija i planiranje, i svakako je to fokus obzirom na sve komplikacije koje pokušavamo predvidjeti i izbjeći. Velik faktor je i odnos s našim dobavljačima, s kojima održavamo sjajnu dugogodišnju suradnju i uvijek se sve možemo dogovoriti i najaviti određene količine – sve je to dio planiranja i logistike nabave. I jako važno, kako poštujemo naše klijente, naše kupce, tako se odnosimo i prema dobavljačima. Na taj način gradimo čvrste i stabilne odnose koji nam omogućavaju kvalitetan i pouzdan odnos”.

Koliko ljudi radi u timu tijekom visoke sezone?

“Naš tim sastoji se od oko 60 stalnih zaposlenika i još gotovo toliko vanjskih suradnika u periodima visoke sezone. Tvrtka Catering tim Lisak ima vrlo jasno postavljenu strukturu i podjelu odgovornosti prema području rada. Catering Lisak u prvom je redu obiteljska tvrtka tako da Upravu čine članovi obitelji. Dalje, tu su dva direktora, izvršna direktorica i voditeljica financija. Svaka radna jedinica ima svog voditelja. Dakle, postoje ključne pozicije, ali one su na razini odgovornosti podjele poslova, no nitko nije amnestiran od situacija kada treba uskočiti i riješiti neku izazovnu situaciju koja nije iz djelokruga njegove radne pozicije. Inače, sve se temelji na transparentnosti, vrlo jasnim pravilima, otvorenoj i iskrenoj komunikaciji. Osnovno pravilo je: odgovornost je osobna, rezultati timski”.

Autor: Mladen Miletić
04. prosinac 2025. u 22:00
Podijeli članak —

New Report

Close