Portal Poslovni.hr, pokrenut krajem 2005. godine kao ‘digitalni nastavak’ Poslovnog dnevnika, prošao je više faza redizajna kako bi se prilagodio tehnološkim trendovima i korisničkim navikama. Početni izgled iz 2005. bio je jednostavan i funkcionalan, s naglaskom na tekstualni sadržaj i osnovnu navigaciju, karakterističan za ranu eru web portala u Hrvatskoj.

Ključna promjena dogodila se 2012., kada je predstavljen novi redizajn koji je unio moderniji, estetski privlačniji izgled: suptilne sjene, bolju organizaciju slika i manje monotoni raspored, što je bilo potrebno jer je prethodni dizajn izgledao zastarjelo u usporedbi s konkurentima poput Večernjeg lista. Ova promjena, najavljena ekskluzivno na Netokraciji, poboljšala je preglednost i korisničko iskustvo.

Godine 2015. uslijedio je još jedan osvježavajući redizajn, fokusiran na responzivnost za mobilne uređaje, što je učinilo portal pristupačnijim na putu prema Web 2.0 standardima.

Najnoviji veliki pomak bio je 2020., kada je portal dobio “rafinirani” dizajn – čist, jednostavan i usklađen s novim vizualnim identitetom tiskanog izdanja, s naglaskom na minimalizam i brzu navigaciju. Do 2025., slavljajući 20 godina, Poslovni.hr je još jednom promijenio izgled, pa se portal danas ističe se plavim tonovima, intuitivnim izbornicima i integracijom multimedije, održavajući ravnotežu između tradicije i suvremenosti.
