Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Studenac otvorio novu pop-up trgovinu

Autor: Poslovni dnevnik
14. srpanj 2025. u 10:45
Podijeli članak —
Tim Studenca na otvaranju pop-up trgovine na Kopiki/Press photo

U praktičnoj trgovini na omiljenom okupljalištu Osječana može se pronaći prilagođen asortiman – od osvježavajućih pića, pakiranih sendviča, sladoleda, snackova i grickalica, sve do higijenskih potrepština.

Studenac, najrasprostranjeniji trgovački lanac u Hrvatskoj, otvorio je svoju prvu pop-up trgovinu u Slavoniji, i to na atraktivnoj lokaciji osječkog kupališta Copacabana, popularnoj „Kopiki“.

„Kopika”, omiljeno ljetno okupljališta Osječana, tijekom vrućih dana privlači tisuće posjetitelja koji uživaju u kupanju u Dravi, na bazenima, sportskim terenima, obiteljskom druženju i rekreaciji. Upravo zato, nova pop-up trgovina Studenca donosi praktičnu kupnju na dohvat ruke, bez potrebe za napuštanjem kupališta. U trgovini je moguće pronaći posebno prilagođen sezonski asortiman, od rashlađenih osvježavajućih pića, pakiranih sendviča, sladoleda, snackova i grickalica, sve do higijenskih potrepština i krema za sunčanje.

Marina Brčić, direktorica prodaje Studenca za istočnu Hrvatsku/Press photo

Ovakav format trgovine omogućuje kupcima brzu i jednostavnu nabavku svega što im treba za cjelodnevni boravak na kupalištu. „Ovo je idealan koncept trgovine za ovakvu lokaciju jer sada sve što vam zatreba tijekom dana na druženju možete pronaći bez izlaska s kupališta. Drago mi je da smo Osječanima ponudili još jednu praktičnu opciju za svakodnevnu kupnju i vjerujem da će pop-up trgovina na Kopiki postati nezaobilazna točka ovog ljeta“, izjavila je Marina Brčić, direktorica prodaje Studenca za istočnu Hrvatsku.

Press photo

Otvorenje ove trgovine dolazi u trenutku kada Studenac obilježava tri godine od dolaska u Slavoniju. U samo tri godine mreža je značajno narasla, pa danas Studenac u Slavoniji i Baranji upravlja mrežom od oko 60 trgovina, od čega je njih devet u Osijeku, gdje zapošljava tridesetak djelatnika. Riječ je o snažnom razvoju temeljenom na konceptu blizine kupcu, brzoj i jednostavnoj kupnji te asortimanu prilagođenom lokalnim navikama.

Pop-up trgovine Studenca već nekoliko godina uspješno prate sezonu i posebne prilike na hrvatskoj obali. Uglavnom su prisutne u kampovima na turističkim lokacijama te u okviru velikih događanja. Ove godine bit će dio i prestižnih manifestacija poput ATP turnira u Umagu te glazbenog festivala Ultra Europe.

Press photo

Otvorenjem pop-up trgovine na Kopiki Studenac još jednom potvrđuje fleksibilnost svog poslovnog modela. Kao trgovina koja spaja tradiciju i inovativnost, Studenac se jednako uspješno prilagođava potrebama užurbanih urbanih sredina, gdje kupcima štedi dragocjeno vrijeme, kao i manjih zajednica, gdje je nadohvat ruke i pojednostavljuje svakodnevnu kupnju. Kroz koncept pop-up trgovina dodatno Studenac pokazuje i prilagodljivost novim navikama i potražnji za praktičnim rješenjima za svakodnevnu kupnju.

O tvrtki Studenac

Studenac je hrvatski maloprodajni trgovački lanac utemeljen 1991. godine u Omišu. Nakon 2018., kada je započela sveobuhvatna transformacija poslovanja tvrtke obilježena brojnim akvizicijama i njezinim organskim rastom diljem zemlje, Studenac je postao najveći maloprodajni lanac u Hrvatskoj po broju trgovina. Godine 2024. Studenac je započeo širenje svoje mreže van granica Hrvatske te iskoračio na tržište susjedne Slovenije. Studenac se ponosi praktičnim i dostupnim trgovinama koje zadovoljavaju svakodnevne potrebe kupaca, odražavajući svoju usmjerenost na kupca kroz prepoznatljivu ponudu i jedinstveni koncept „I sitno i bitno“. Od 2018. godine do danas tvrtka je više nego utrostručila broj trgovina u svojoj mreži. Na kraju 2024. godine Studenac je upravljao s više od 1400 trgovina i zapošljavao više od 7000 zaposlenika. Time je učvrstio svoju prisutnost u lokalnim zajednicama, od užurbanih gradskih središta poput Zagreba i Splita do ruralnih regija s nižom gustoćom naseljenosti i otoka diljem Jadrana koji se mogu pohvaliti snažno razvijenom turističkom industrijom. Studenac je jedan od najbrže rastućih maloprodajnih trgovaca prehrambenim proizvodima u srednjoistočnoj Europi. Prihodi tvrtke porasli su s 309,5 milijuna eura ostvarenih 2021. godine na 816,5 milijuna eura zabilježenih 2024., što predstavlja složenu godišnju stopu rasta (CAGR) od 38 posto. Od 2018. godine Studenac je u vlasništvu fonda kojim upravlja tvrtka Enterprise Investors. Riječ je o jednom od najvećih društava za ulaganje privatnog kapitala u srednjoistočnoj Europi kojeg odlikuje jedinstveno iskustvo i niz uspješnih ulaganja u maloprodajnom sektoru.

Autor: Poslovni dnevnik
14. srpanj 2025. u 10:45
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close