Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Završili najveći dosad Dani komunikacija: Komunikatori imaju odgovornost, postavljaju standarde i predvode promjene

Autor: Poslovni dnevnik
20. svibanj 2025. u 11:41
Podijeli članak —
Foto: Marko Lopac

Najinovativniji CMO svijeta, najpoznatija humanoidna AI, cyborg antropologinja, globalni lideri i regionalni stručnjaci – uz rekordan broj programa i govornika, Dani komunikacija potvrdili su status jedne od vodećih industrijskih platformi.

U Rovinju se na poznatom festivalu tržišnih komunikacija od 15. do 18. svibnja okupilo nekoliko tisuća stručnjaka kako bi zajedno definirali smjer industrije – kroz otvorene razgovore o AI-ju, etici, kreativnosti i transformaciji tržišta, Dani komunikacija još su jednom nadmašili vlastita očekivanja.

Više od 200 govornika, 80 programskih segmenata, 730 prijavljenih projekata, preko 130 partnera i sponzora, čak 125 članova žirija i odbora natjecanja te 5 festivalskih pozornica – ovogodišnje festivalsko izdanje bilo je najopsežnije i najutjecajnije do sada. Tisuće komunikatora i stručnjaka iz regije i svijeta ponovno su Rovinju dali puls kreativnosti, ideja i konkretnih smjerova za budućnost tržišnih komunikacija.

Fernando Machado/Marko Lopac

Bogat program u atraktivnim formatima

Uz prisutnost svjetskih vizionara i najutjecajnijih regionalnih stručnjaka, Dani komunikacija u rovinjskom su hotelu Lone ponudili su program koji se protezao od umjetne inteligencije, digitalne regulative i ekonomije pažnje do kreativnosti, etike, društvene odgovornosti i održivosti. Već poznat po svojoj multiformatnosti, festival je ove godine dodatno proširio svoj scenski doseg – uključujući novu dvoranu POOLSIDE Stage i jedinstvenu THE OTHER BEACH pozornicu za dodjele nagrada pod zvijezdama.

Nije stvar samo u kvantiteti, nego u tome što se industrija ovdje doista ogleda, propituje i usmjerava. Ovo nije festival zbog festivala – ovo je prostor u kojem komuniciramo o stvarima koje su važne i za tržište i za društvo. A to radimo glasno, argumentirano i s ambicijom da pomičemo granice“, poručila je Dunja Ivana Ballon, direktorica festivala i izvršna direktorica HURA-e i IAB-a Croatia.

Foto: Vana Katančić

Središnje mjesto promjene

Spektakularne izvedbe svjetski priznatih govornika – koje spaja upravo njihova ekspertiza u industriji i činjenica da su u svojim poljima najbolji na svijetu – poput globalno najboljeg CMO-a Fernanda Machada, broj 1 stručnjakinje za ekonometriju pažnje Karen Nelson-Field, najvećeg svjetskog autoriteta za pitching i pricing kreativnosti Blaira Ennsa, growth hakerice Marishe Lakhiani, vodeće cyborg antropologinje Amber Case i drugih dodatno su potvrdile reputaciju festivala kao mjesta gdje nastaju ideje koje oblikuju tržište.

Foto: Marko Lopac

Sudionicima se na otvorenju obratio predsjednik Republike Hrvatske Zoran Milanović, ujedno pokrovitelj festivala, svojim dolaskom potvrdivši važnost komunikacijske branše za društvo i gospodarstvo, a domaći su se stručnjaci tijekom tri festivalska dana uključili u desetke panela i diskusija o kontekstu domaće i regionalne industrije.

Večernji termini bili su rezervirani za dodjele prestižnih nagrada BalCannesa, IdejeX, Young Lionsa, MIXX-a i Effieja – koje svake godine potvrđuju kreativnu snagu Hrvatske i regije. Osim što su relevantna priznanja, strukovna su natjecanja i pokazatelj smjera struke i društvenih promjena, a nikad oštrija konkurencija ukazuje na kvalitetu i razvoj projekata.

Foto: Zvonimir Barišin/PIXSELL

Do sljedeće godine

Iako su se sudionici u mnogim programskim segmentima bavili kreativnošću i poticanjem stvaralačke iskre, Dani komunikacija pokazali su da nisu tek festival ideja – bio je to prostor u kojem industrija tržišnih komunikacija ponovno snažno potvrđuje svoju ulogu predvodnika: u kreativnosti, odgovornosti, inovaciji i oblikovanju poslovnog i društvenog okvira u kojem djelujemo; preko ideje do egzekucije – mjerenja, analiza i prognoziranja budućih koraka.

Foto: Borna Jakšić/PIXSELL

Zaključen u prepoznatljivom DK tonu, uz energiju, povezivanje, učenje i slavlje uspjeha, festival je još jednom podsjetio da komunikacijska industrija ne postoji u vakuumu, već na prvoj crti društvenih i tržišnih promjena.

Više informacija o festivalu dostupno je na www.danikomunikacija.com.

Foto: Vana Katančić

O Danima komunikacija:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovog će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.

Autor: Poslovni dnevnik
20. svibanj 2025. u 11:41
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close