Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE
Poslovni vikend
Event scena

Trojac mladih Zagrepčana uspjeh Lollipopa izgradio na – urbanoj glazbi

Lollipop je nastao iz potrebe da se stvori događaj za sve koji su odrasli uz pop-glazbu 2000-tih i 2010-ih te one koji nisu imali te sreće

Autor: Mladen Miletić
21. svibanj 2025. u 11:14
Priču zvanu Lollipop Filip Karačić, Ivan Budor i Matej Franc započeli su prije nekoliko godina/PD

U vrijeme kad se mladi sve više okreću ekranima te sve manje vremena provode družeći se, trojica mladih Zagrepčana, Filip Karačić, Ivan Budor i Matej Franc prije nekoliko su godina započeli priču zvanu Lollipop koja za cilj ima upravo suprotno – druženje uz urbanu glazbu.

Do sada su u tri godine organizirali više od 55 evenata koje je posjetilo više od 150 tisuća posjetitelja u 12 gradova i tri države. Za nepuna dva mjeseca Lollipop na Jarunu predstavlja dosad najveći event 28. lipnja. Tada će na Velikom jarunskom jezeru nastupiti svjetski mega star Sean Paul.

“Lollipop je nastao iz potrebe da se stvori događaj za sve koji su odrasli uz pop-glazbu 2000-tih i 2010-ih te one koji nisu imali te sreće. Sada, kada domaća glazba preuzima većinu klubova, mi smo odlučili napraviti upravo suprotno – dati punu pažnju Pop/RnB/Hip Hop žanrovima stranih izvođača 2000-tih. Lollipop danas nije samo party, već platforma, pokret i community ljudi koji se žele zabaviti bez pretenzija, uz glazbu koja im budi emocije djetinjstva i zajedništva”.

U početku je bilo izazovno jer smo morali dokazati da za ovakvu glazbu i pristup postoji tržište.

Pomoć BSH Eventsa

Iza Lollipopa stoje Filip Karačić, Matej Franc i Ivan Budor te partneri iz popularnog BSH Events. Svo troje imaju 25 godina. Iako su došli iz različitih akademskih smjerova, spojila ih je ista vizija i strast prema organizaciji evenata. Prije Lollipopa radili su na manjim projektima koji su im dali prva iskustva u event industriji. Ta baza znanja i pogrešaka, uz pomoć BSH Events, bila je ključna za ono što danas grade.

Prošle je godine Lollipop bio najprodavaniji event po broju prodanih ulaznica. “Niti jedan event nije došao sam od sebe. Iza svakog rasprodanog datuma stoje mjeseci rada, planiranja i truda. U početku je bilo izazovno jer smo morali dokazati da za ovakvu glazbu i pristup postoji tržište, no kada su ljudi prepoznali emociju i iskrenost koju donosimo, krenuo je organski rast. Danas je najteže zadržati tu razinu i svaki put nadmašiti prethodni event”

Od 2021. do danas okupili su više od 150 tisuća posjetitelja. Prosjek po eventu raste iz godine u godinu, a trenutačno je to između 2500 i 4000 ljudi po događaju. Uskoro će probiti i tu brojku s 15 tisuća posjetitelja na ljetnom spektaklu u Zagrebu i nastupu svjetske zvijezde Sean Paula. U organizaciji evenata svakako im je pomoć sponzora od velike važnosti.

“Sponzore nismo tražili samo zbog financijske podrške, već smo tražili partnere koji dijele slične vrijednosti, kreativnost, energiju i hrabrost u iskoraku. Većinu suradnji gradimo dugoročno, a među partnerima su brendovi poput Heinekena, Pernod Ricarda, Red Bulla, Coca Cole i brojnih drugih. Kroz godine smo naučili da je najvažnije ponuditi autentičnu priču i jasnu vrijednost za obje strane”.

Iza svakog rasprodanog datuma stoje mjeseci rada/PD

Već planiraju 2026.

Organizacija jednog Lollipop eventaje složena, a na samom sudjeluje i 150 ljudi, od produkcije do sigurnosti, marketinga i glazbe. “Promociju radimo prvenstveno digitalno – kroz Instagram, TikTok, viralne videe i vrlo jasnu vizualnu komunikaciju. Naša generacija traži brzo, jasno i iskreno – zato je marketing jedan od ključnih dijelova svakog eventa. PR je vrlo važan, pogotovo za stariju publiku, ali ono što ljudi dijele jedni drugima i komentiraju među sobom, to je stvarni PR”. Dovesti Sean Paula njihov je najveći logistički i produkcijski izazov do sada.

“Tri mjeseca intenzivnih pregovora, rad s internacionalnim timovima i suradnja s partnerima poput BSH Eventsa omogućili su da to postane stvarnost. Trenutačno je prodano više od 10 tisuća ulaznica, a planiramo se pripremiti i za brojke do 20 tisuća posjetitelja. Ovo neće biti samo koncert, već cjelodnevni festival u prirodi – pravi Lollipop u XXL izdanju”.

Mladi tim u planovima je već za 2026.

“Fokus nam je i dalje rast u kvaliteti – produkciji, sadržaju, sigurnosti i iskustvu posjetitelja. Naravno, tu je i širenje u druge gradove u Hrvatskoj i regiji, te uvođenje dodatnih sadržaja koji će Lollipop pretvoriti u lifestyle brand. Lollipop je uvijek bio nešto više od samo glazbe, to je cijeli doživljaj.

Tako je maskota Lolek koju smo nedavno predstavili prirodan nastavak priče, a u pripremi su i novi elementi: od merchandisea, preko vlastitih proizvoda i aplikacije, do pop-up evenata i iskustvenih zona unutar festivala. Želimo da Lollipop postane simbol dobrog provoda, emocije i zajedništva, gdje god se nalazili”. Dobitnik Grammyja Sean Paul, jedna od najvećih glazbenih zvijezda posljednjih desetljeća, nastupit će na mega spektaklu Lollipop na zagrebačkom jezeru Jarun u subotu, 28. lipnja.

Od 2021. do danas okupili su više od 150 tisuća posjetitelja/PD

Autor: Mladen Miletić
21. svibanj 2025. u 11:14
Podijeli članak —

New Report

Close