Nova Smart City aplikacija Rovinj-Rovigno Direct donosi temeljitu digitalnu promjenu u komunikaciji građana s gradom. Time Rovinj nastavlja s modernizacijom i digitalizacijom gradskih usluga koje su brže, učinkovitije i dostupnije.
Digitalna platforma temelji se na nagrađivanom OneCityApp rješenju Hrvatskog Telekoma i Combisa, a sufinancirana je sredstvima Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.
Na jednome mjestu
Aplikacija transformira način na koji građani koriste gradske usluge kroz tri ključne inovacije: centraliziran pristup svim gradskim događanjima (od kulturnih programa do javnih radova), personalizirane obavijesti prema lokaciji i interesima građana (poput promjena u rasporedu odvoza otpada ili zatvaranja prometnica), mogućnost plaćanja gradskih računa te izravan chat s gradskim službama. Ta tri elementa omogućavaju dostupnost gradskih usluga bez potrebe za čekanjem u redovima, a sve važne informacije dolaze na jedno centralno mjesto, uvijek na dohvat ruke.
“Implementacijom i stavljanjem u punu funkcionalnost ‘Rovinj-Rovigno Direct’ aplikacije naš grad je postao još tehnološki napredniji. Ovime smo ne samo uspjeli pojednostaviti komunikaciju s gradskim službama, već smo je učinili i transparentnijom, bržom i učinkovitijom”, izjavio je gradonačelnik Rovinja Marko Paliaga.
Posebno korisna funkcionalnost je plaćanje gradskih računa bez odlaska na banku ili poštu. Umjesto čuvanja papirnatih uplatnica i stajanja u redovima, građani sada mogu sve gradske račune i račune gradskih vrtića platiti bez provizije, jednostavnim klikom na mobitelu. Sustav automatski čuva sve uplatnice, što dodatno olakšava administraciju.
Više benefita
“Digitalizacija je neizostavan korak u izgradnji modernih urbanih sredina, a OneCityApp inovativno rješenje, koje smo razvili u HT grupi, suradnjom Hrvatskog Telekoma i Combisa, omogućuje učinkovitije upravljanje resursima, smanjuje operativne troškove i, što je najvažnije, povećava kvalitetu života građana.
Rovinj je prepoznao prednosti digitalne transformacije i pridružio se gradovima koji su već implementirali naše rješenje. Ponosni smo što aplikaciju koristi više od 35.000 aktivnih korisnika, a 91 posto ih ističe kako im pruža stvarnu vrijednost”, rekla je Marijana Bačić, članica Uprave Hrvatskog Telekoma i direktorica Combisa.
Split, Otočac, Vodice i Rovinj pokazuju kako je digitalna transformacija stvarnost u Hrvatskoj, a ne tek obećanje budućnosti. Rezultati iz drugih gradova potvrđuju vrijednost tog pristupa.