Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE
Smart Industry
'Rovinj-Rovigno Direct'

Dobili mogućnost za jednostavnije plaćanje svih računa u gradu

Osiguran je i pristup događanjima te personalizirane informacije.

Autor: Zrinka Gabelica Toplek
13. svibanj 2025. u 19:29
Rovinj je preuzimanjem naše aplikacije prepoznao prednosti digitalne transformacije, rekla je Marijana Bačić, članica Uprave HT-a/Sandra Šimunović/PIXSELL

Nova Smart City aplikacija Rovinj-Rovigno Direct donosi temeljitu digitalnu promjenu u komunikaciji građana s gradom. Time Rovinj nastavlja s modernizacijom i digitalizacijom gradskih usluga koje su brže, učinkovitije i dostupnije.

Digitalna platforma temelji se na nagrađivanom OneCityApp rješenju Hrvatskog Telekoma i Combisa, a sufinancirana je sredstvima Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.

Na jednome mjestu

Aplikacija transformira način na koji građani koriste gradske usluge kroz tri ključne inovacije: centraliziran pristup svim gradskim događanjima (od kulturnih programa do javnih radova), personalizirane obavijesti prema lokaciji i interesima građana (poput promjena u rasporedu odvoza otpada ili zatvaranja prometnica), mogućnost plaćanja gradskih računa te izravan chat s gradskim službama. Ta tri elementa omogućavaju dostupnost gradskih usluga bez potrebe za čekanjem u redovima, a sve važne informacije dolaze na jedno centralno mjesto, uvijek na dohvat ruke.

“Implementacijom i stavljanjem u punu funkcionalnost ‘Rovinj-Rovigno Direct’ aplikacije naš grad je postao još tehnološki napredniji. Ovime smo ne samo uspjeli pojednostaviti komunikaciju s gradskim službama, već smo je učinili i transparentnijom, bržom i učinkovitijom”, izjavio je gradonačelnik Rovinja Marko Paliaga.

Posebno korisna funkcionalnost je plaćanje gradskih računa bez odlaska na banku ili poštu. Umjesto čuvanja papirnatih uplatnica i stajanja u redovima, građani sada mogu sve gradske račune i račune gradskih vrtića platiti bez provizije, jednostavnim klikom na mobitelu. Sustav automatski čuva sve uplatnice, što dodatno olakšava administraciju.

Više benefita

“Digitalizacija je neizostavan korak u izgradnji modernih urbanih sredina, a OneCityApp inovativno rješenje, koje smo razvili u HT grupi, suradnjom Hrvatskog Telekoma i Combisa, omogućuje učinkovitije upravljanje resursima, smanjuje operativne troškove i, što je najvažnije, povećava kvalitetu života građana.

Rovinj je prepoznao prednosti digitalne transformacije i pridružio se gradovima koji su već implementirali naše rješenje. Ponosni smo što aplikaciju koristi više od 35.000 aktivnih korisnika, a 91 posto ih ističe kako im pruža stvarnu vrijednost”, rekla je Marijana Bačić, članica Uprave Hrvatskog Telekoma i direktorica Combisa.

Split, Otočac, Vodice i Rovinj pokazuju kako je digitalna transformacija stvarnost u Hrvatskoj, a ne tek obećanje budućnosti. Rezultati iz drugih gradova potvrđuju vrijednost tog pristupa.

Autor: Zrinka Gabelica Toplek
13. svibanj 2025. u 19:29
Podijeli članak —

New Report

Close