Poslovni dnevnik predstavio je novo prošireno izdanje pod nazivom “Poslovni vikend”. Ovo izdanje izlazi svakog petka na 48 stranica i kombinira dubinske analize poslovnih tema s elementima lifestylea, inspiriranim primjerima poput britanskog FT Weekenda.
A naš novi projekt komentirao je i dr. sc. Marko Mance, univ. mag., dr. med., poznati specijalist plastične, rekonstrukcijske i estetske kirurgije:
“Poslovni vikend savršena je doza mentalnog predaha nakon intenzivnog radnog tjedna. Kao liječnik cijenim vašu preciznost u analizama i dubinu kojom obrađujete teme, baš kao što mi u medicini težimo temeljitosti. Čestitam na izvanrednom spoju informativnog poslovnog sadržaja i kvalitetnih lifestyle tema koje nude priliku za mentalnu relaksaciju potrebnu svakome od nas. Premijerno izdanje donijelo je upravo ono što nam treba – relevantne poslovne analize, inspirirajući intervju, pregled tržišnih trendova i izvrsno uravnotežen lifestyle segment. Veselim se idućem izdanju!”, istaknuo je Mance pa dodao da Poslovni vikend dolazi u pravom trenutku da poslovnu zajednicu pripremi za kvalitetan odmor uz korisno štivo.
“Poslovni dnevnik u tiskanom izdanju, kao što vam je poznato, ne izlazi subotom i nedjeljom, a u svijetu poslovnih medija FT Weekend, subotnji broj uglednog Financial Timesa, jedno je od najčitanijih i najzanimljivijih izdanja. Baš tako smo i mi zamislili naš Vikend, kao broj u kojem zaključujemo tjedan za nama, ali i donosimo sadržaj u kojem se odmičemo od standardnih tema i u kojem se poslovni svijet susreće s najboljim lifestyleom, premium sadržajima i iskustvima koje Hrvatska i svijet mogu ponuditi.
U Poslovnom vikendu (PV) sumirat ćemo tjedan za nama, ocjenjivati uspjehe i neuspjehe na hrvatskoj poslovnoj sceni, obrađivati velike ekonomske teme, domaće i svjetske, pričati priču o važnim iskoracima u svijetu biznisa, a vraćamo i zaboravljenu rubriku koju je Poslovni dnevnik zapravo prvi inicirao davne 2004. godine, pod palicom osnivača Miodraga Šajatovića: kompanije i karijere.
Poslovni vikend platforma je na kojoj želimo čuti i vaše mišljenje, vaše poglede na važne teme, pitanja i probleme koji muče prije svega poslovne ljude. Kao medij s društvenom odgovornošću, želimo da kroz raspravu i različita mišljenja otvorimo poglede kako doći do tržišta koje će biti poticajno za odgovorno i inovativno poslovanje te kvalitetne ideje, kako do gospodarskog okruženja koje će znati vrednovati svaku dobru priču koja donosi neku novu vrijednost u društvu”, istaknuo je u uvodniku prvoga broja PV-a glavni urednik Poslovnog dnevnika Mladen Miletić.