U digitalnom dobu, AI tehnologije igraju sve važniju ulogu u korisničkoj podršci. No, unatoč njihovim prednostima, ljudski stručnjaci ostaju nezamjenjiv dio pružanja vrhunske usluge. Dok se mnoge tvrtke okreću umjetnoj inteligenciji za korisničku podršku, tim tvrtke COMMUNITER AD DECUS d.o.o. i dalje vjeruje u važnost ljudskog faktora kod ulaganja u interne procese tvrtki. Kod odabira pravog softverskog rješenja nije važno samo pitanje tehnologije, već i razumijevanja vlastitih specifičnih potreba.
“Iako se tržište tehnologije sve više usmjerava ka korisničkoj podršci koja počiva na AI, smatramo da je u našem poslovanju i dalje neophodno ulaganje u ljudsku korisničku podršku, prvenstveno zbog specifičnosti određenih problema koji zahtijevaju iskustvo. To je primarno rješavanje problema koji nisu standardizirani, a zahtijevaju personalizirani pristup i povjerenje“ ističe direktor Ljubomir Sakač.

