Zagrebačka banka, vodeća banka u Hrvatskoj, pokrenula je kampanju m-HOĆU m-MOGU s kojom poručuje svojim klijentima kako mogu lakše i jednostavnije koristiti bankarske usluge. Glavnu ulogu ima digitalna platforma m-zaba pomoću koje bankarstvo čini još jednostavnijim, bržim i digitalnijim te prije svega sigurnim za klijente. Nema više čekanja u poslovnicama, putem aplikacije klijent dogovori termin sastanka uživo ili online.
„Digitalni razvoj osnova je naše poslovne strategije, ali i potreba i nužnost naših klijenata. Slijedom navedenog, u prethodnom razdoblju omogućili smo našim klijentima niz m-zaba digitalnih usluga poput ugovaranja sastanka, obnove osobnih podataka, video sastanka ili podjele na rate kojima mogu bitne stvari za njih odraditi iz udobnosti doma ili recimo ureda. Uz nove usluge, pružamo bržu i jednostavnu podršku našim klijentima, tako da sada u roku od nekoliko sekundi klijent, suočen s problemom poput unosa krivog PIN-a, putem m-zabe zaprima jasnu uputu gdje potražiti PIN u m-zabi. Ostajemo predani održavanju pozicije tržišnog lidera, prateći globalne trendove i tehnološke napretke kako bismo osigurali da naši klijenti imaju pristup najboljem mogućem bankarskom iskustvu’’, izjavio je Slaven Rukavina, član Uprave Zagrebačke banke za Maloprodaju.