Galopirajući razvoj kreativne industrije i snažna dinamika sektora komunikacija kako na domaćoj, tako i na međunarodnoj razini, potiču mlade poduzetnike i njihove tvrtke na još veće i zahtjevnije poslovne iskorake. S takvim se trendovima iznimno uspješno suočava Studio Sonda čija je djelatnost usko vezana uz područja dizajna i komunikacija. Riječ je o međunarodno prepoznatom i nagrađivanom timu stručnjaka koji razumije kako stvarati globalno relevantne brendove, strategije i projekte tako da ostvaruju realan tržišni uspjeh, dokazuju snagu kreativnosti, a prije svega povezuju i kreiraju bolje društvo.
S obzirom na to da se Studio Sonda vodi principom rada koji zanemaruje klasične granice na relaciji klijent – agencija – korisnik i da stvara partnerski odnos kao bazu za rad na komunikacijskim i kreativnim strategijama te brendovima budućnosti, ne čudi što je je jedan od prioriteta tvrtke kontinuirana težnja ka unaprjeđenju poslovnih odnosa, ali i prostora u kojima se rađaju njihovi stvaralački koncepti i postignuća. Upravo su u realizaciji i izgradnji Kreativnog centra u Vižinadi, dosad najvažnijeg projekta Sonde, doprinijele i bespovratne potpore koje su dodijeljene u sklopu Javnog poziva “Izgradnja i opremanje proizvodnih kapaciteta MSP” koji je provodio HAMAG-BICRO, Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije.
