Cookie-less budućnost s jedne te povećani zahtjevi kupaca za personaliziranim pristupom s druge strane, donose potrebu za promjenom pristupa marketinškoj automatizaciji kao i cjelokupnom poslovanju. Upravo je to u pravo vrijeme prepoznato u Interwettenu, pioniru u području online zabave. Implementaciju najmodernijih Salesforce alata provodi hrvatsko – estonska tvrtka LeverUP Consulting.
Tvrtka Interwetten kao jedan od pionira u industriji online zabave na vrijeme je prepoznala da se očekivanja kupaca rapidno mijenjaju.Tako personalizirani pristup na svim koracima takozvanog korisničkog putovanja postaje najvažniji faktor u privlačenju i zadržavanju klijenata, a samim time i u rastu te razvoju poslovanja tvrtke. Prema 8. izdanju Salesforce State of Marketing Report, 87 posto voditelja marketinških aktivnosti u kompanijama s izvrsnim pokazateljima rasta, slaže se da koriste napredno korisnčko iskustvo i interakciju s kupcima u realnom vremenu kroz više kanala.