Na jučerašnjoj međunarodnoj dodjeli nagrada za najistaknutije komunikacijske projekte the! Award, koju organizira Hrvatska udruga za odnose s javnošću, nagrađeni su najistaknutiji komunikacijski projekti u jugoistočnoj Europi. Agencije iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine. Abeceda komunikacije, komunikacijska agencija koja djeluje na tri tržišta (Hrvatska, Slovenija i Bosna i Hercegovina) i certificirani je partner Global Communication PR Networka, nagrađena je s dvije srebrne nagrade – u kategoriji Odnosi s javnošću u institucijama, udrugama i nevladinim organizacijama za projekt Popis stanovništva, kućanstava i stanova u Republici Hrvatskoj 2021. za klijenta Državni zavod za statistiku i u kategoriji Odnosi s javnošću za mala i srednja poduzeća s projektom Disfagija za klijenta Fresenius Kabi d.o.o.
“Jako smo ponosni na osvojeno priznanje kolega i struke, ali i zahvalni na dodijeljenom povjerenju naših klijenata. Ovim projektima dokazujemo da je naš pristup uistinu holistički i strateški. Našem društvu slijede promjene, mijenjat će se vrijednosti koje cijenimo i odnosi koje imamo, ruše se postojeći zidovi i zaboravljene teme napokon dolaze na dnevni red, a fokus se stavlja na društveno odgovornom ponašanju. Kako ćemo se tim promjenama prilagoditi ovisi samo o nama samima, a komunikacija će svakako biti jedna od odlučujućih karika uspjeha”, izjavila je vlasnica i direktorica agencije Abeceda komunikacije te zamjenica predsjednika Hrvatske udruge za odnose s javnošću Marina Bolanča.