Karakteristike lanaca vrijednosti stalno se mijenjaju, od ponude i potražnje i preferencija potrošača do tehnologije i relevantne regulative koja ih prati. U posljednjih nekoliko godina zbog pandemije i ratnih zbivanja svjedočimo još bržim i dinamičnijim promjenama, a to znači da se i od naših tvrtki očekuju veća fleksibilnost, agilnost, suradnja (i to na nekoliko razina) i inovativnost u poslovanju. Izazovna vremena zahtijevaju vrhunske tehnologije i inovacije, povezivanje unutar ali i izvan same djelatnosti i diverzifikaciju u ponudi te nove, disruptivne poslovne modele.
Hrvatska gospodarska komora 4. svibnja s početkom u 11 sati u zagrebačkoj Laubi organizira konferenciju „Kako preživjeti krizu u lancima vrijednosti?“ na aktualnu temu novog pandemijskog i geopolitičkog okruženja u kojima funkcioniraju opskrbni i dobavljački lanci, uz pokroviteljstvo Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja te Ministarstva vanjskih i europskih poslova.