Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kad gubite fokus, postavite stražare

Autor: Majda Mikulandra
17. veljača 2022. u 10:23
Podijeli članak —

Pozitivne promjene su sjajna stvar, ali, kad dođete do cilja, promjenu treba znati zadržati. To je, naravno, puno lakše ako postavite stražare za um i tijelo. Tijelo je opipljivo i blisko, pa je “stražariti“ jednostavnije, no, s umom je drugačije. Trebamo paziti što stavljamo u naš energetski i mentalni prostor. Više o našim psihofizčkim stražarima, doznajte u novom videu „Govornik by Melita Pavlek“.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Melita je dugogodišnja komunikacijska trenerica koja je svoje znanje oblikovala u kratke video tutoriale o javnom nastupu, namijenjene prvenstveno poduzetnicima, obrtnicima, voditeljima timova i liderima koji svakodnevno moraju uspješno javno komunicirati kako bi uspješno poslovali, ali i svima koji svoje javne nastupe žele poboljšati i dodatno se educirati. U poslovnom svijetu, imajući u vidu ubrzavanje i hiperprodukciju informacija, važno je znati kako jednostavno, ciljano i kratko komunicirati stavove i brend, pa svi koji žele ostvariti utjecaj u svojoj okolini, bez obzira na to vode li tvrtku od sto zaposlenih ili odjel s petero kolega, trebaju „brusiti“ svoje vještine javnog nastupa i prezentacija.

Pozitivne promjene su sjajna stvar, ali, kad dođete do cilja, promjenu treba znati zadržati. To je, naravno, puno lakše ako postavite stražare za um i tijelo. Tijelo je opipljivo i blisko, pa je “stražariti“ jednostavnije, no, s umom je drugačije. Trebamo paziti što stavljamo u naš energetski i mentalni prostor. Više o našim psihofizčkim stražarima, doznajte u novom videu „Govornik by Melita Pavlek“.

Melita je dugogodišnja komunikacijska trenerica koja je svoje znanje oblikovala u kratke video tutoriale o javnom nastupu, namijenjene prvenstveno poduzetnicima, obrtnicima, voditeljima timova i liderima koji svakodnevno moraju uspješno javno komunicirati kako bi uspješno poslovali, ali i svima koji svoje javne nastupe žele poboljšati i dodatno se educirati. U poslovnom svijetu, imajući u vidu ubrzavanje i hiperprodukciju informacija, važno je znati kako jednostavno, ciljano i kratko komunicirati stavove i brend, pa svi koji žele ostvariti utjecaj u svojoj okolini, bez obzira na to vode li tvrtku od sto zaposlenih ili odjel s petero kolega, trebaju „brusiti“ svoje vještine javnog nastupa i prezentacija.

Autor: Majda Mikulandra
17. veljača 2022. u 10:23
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close