Poslovna 2022.
Michal Senczuk

Nastavak dominacije prodavaonica manjih formata

Mreža Studenca narasla je na gotovo 680 trgovina i 3700 zaposlenika.

Michal Senczuk
09. prosinac 2021. u 22:00
Foto: Tom Dubravec/CROPIX

Prodavaonice manjih formata, potvrđuju trendovi, u pandemijskom su se razdoblju vratile u primarni fokus kupaca, a mnogobrojni pokazatelji daju naslutiti kako će se dominacija kvartovskih trgovina nastaviti i u sljedećoj godini.

Naime, i dalje će biti vidljiva određena potrošačka ponašanja koja su se formirala tijekom spomenutog razdoblja. Rast potrebe za praktičnošću, ali i sigurnošću, vraća kupce u njima blisko i poznato okruženje, a upravo su manji formati ključni u odgovoru na te potrebe.

Osim pozicioniranja na ključnim lokacijama, za prodavaonice manjih formata važna je cjelovita poslovna strategija, ali i sam karakter kompanije jer su izazovi ujedno i prilike. Studenac je tako u proteklom razdoblju pokazao iznimnu prilagodljivost i inovativnost, a potvrđuju to i poslovni rezultati.

Naša mreža narasla je na gotovo 680 prodavaonica i 3700 zaposlenika, a u dinamičnoj 2021. Studenac je, preuzevši biogradski lanac Bure Trgovina d.o.o., učvrstio svoj položaj na Jadranu, ali i došao u hrvatsku metropolu. Opipljiva lokalna prisutnost daje nam priliku da svoju ponudu maksimalno uskladimo s potrebama pojedinih sredina.

Primjerice, u Zagrebu smo predstavili novi proximity format prilagođen urbanom stanovništvu, s posebnim naglaskom na obogaćen asortiman TO GO i širok izbor gotovih i polugotovih jela.

Upravo će sposobnost konceptualne prilagodbe biti među ključnim značajkama uspjeha i u sljedećoj godini, kao i nastojanje da se kupcima ponudi najbolji omjer cijene i kvalitete, što mi činimo uvedenim asortimanom privatnih robnih marki.

Također, kako bismo se još uspješnije nosili s izazovima, ojačali smo i svoje online kanale komunikacije te se tako još više približili našim kupcima, a uspješno surađujemo i s platformama za dostavu namirnica Wolt i Glovo.

I u godini pred nama nastavit ćemo rasti i unapređivati sve segmente poslovanja, čineći uvijek korak više kako bismo kupcima osigurali ugodno iskustvo kupnje, a nakon odlične 2021. godine, očekujemo još uspješniju poslovnu 2022.

Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca

New Report

Close