Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

VIDEO: Autentičnost je važnija od popularnosti

Autor: Poslovni.hr
30. rujan 2021. u 10:23
Podijeli članak —

Ponekad, svi mi želimo biti netko drugi, a pritom zaboravljamo koliko je, u životu, važna autentičnost. Svi smo barem jednom poželjeli biti i popularni, no, uvijek je bolje razmišljati izvan etiketa. Kako autentično komunicirati vlastite izvorne vrijednosti, zašto je razmišljanje izvan etiketa znak samopouzdanja te kako postići da vas poštuju i oni kojima se ne sviđate, pogledajte u novom videu  „Govornika by Melita Pavlek“.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Melita je dugogodišnja komunikacijska trenerica, a svoje je kratke video tutoriale o javnom nastupu, namijenila prvenstveno poduzetnicima, obrtnicima, voditeljima timova i liderima koji svakodnevno moraju uspješno javno komunicirati kako bi uspješno poslovali, ali i svima koji svoje javne nastupe žele poboljšati i dodatno se educirati. U poslovnom svijetu, imajući u vidu ubrzavanje i hiperprodukciju informacija, važno je znati kako jednostavno, ciljano i kratko komunicirati stavove i brend, pa svi koji žele ostvariti utjecaj u svojoj okolini, bez obzira na to vode li tvrtku od sto zaposlenih ili odjel s petero kolega, trebaju „brusiti“ svoje vještine javnog nastupa i prezentacija.

Ponekad, svi mi želimo biti netko drugi, a pritom zaboravljamo koliko je, u životu, važna autentičnost. Svi smo barem jednom poželjeli biti i popularni, no, uvijek je bolje razmišljati izvan etiketa. Kako autentično komunicirati vlastite izvorne vrijednosti, zašto je razmišljanje izvan etiketa znak samopouzdanja te kako postići da vas poštuju i oni kojima se ne sviđate, pogledajte u novom videu  „Govornika by Melita Pavlek“.

Melita je dugogodišnja komunikacijska trenerica, a svoje je kratke video tutoriale o javnom nastupu, namijenila prvenstveno poduzetnicima, obrtnicima, voditeljima timova i liderima koji svakodnevno moraju uspješno javno komunicirati kako bi uspješno poslovali, ali i svima koji svoje javne nastupe žele poboljšati i dodatno se educirati. U poslovnom svijetu, imajući u vidu ubrzavanje i hiperprodukciju informacija, važno je znati kako jednostavno, ciljano i kratko komunicirati stavove i brend, pa svi koji žele ostvariti utjecaj u svojoj okolini, bez obzira na to vode li tvrtku od sto zaposlenih ili odjel s petero kolega, trebaju „brusiti“ svoje vještine javnog nastupa i prezentacija.

Autor: Poslovni.hr
30. rujan 2021. u 10:23
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close