Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

VIDEO: Krizna komunikacija u pet koraka

Autor: Majda Mikulandra
26. kolovoz 2021. u 11:00
Podijeli članak —

Kriza je svaki nepredviđeni događaj koji otežava normalno funkcioniranje. Pripreme za krizu trebaju početi mnogo prije nego kriza izbije. Kako uspješno komunicirati u krizi i kojih je to pet jednostavnih pravila koje trebamo slijediti, saznajte u novom video tutorijalu serijala „Govornik by Melita Pavlek.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Melita je dugogodišnja komunikacijska trenerica koja je svoje znanje oblikovala u kratke video tutoriale o javnom nastupu, namijenjene prvenstveno poduzetnicima, obrtnicima, voditeljima timova i liderima koji svakodnevno moraju uspješno javno komunicirati kako bi uspješno poslovali, ali i svima koji svoje javne nastupe žele poboljšati i dodatno se educirati. U poslovnom svijetu, imajući u vidu ubrzavanje i hiperprodukciju informacija, važno je znati kako jednostavno, ciljano i kratko komunicirati stavove i brend, pa svi koji žele ostvariti utjecaj u svojoj okolini, bez obzira na to vode li tvrtku od sto zaposlenih ili odjel s petero kolega, trebaju „brusiti“ svoje vještine javnog nastupa i prezentacija.

Kriza je svaki nepredviđeni događaj koji otežava normalno funkcioniranje. Pripreme za krizu trebaju početi mnogo prije nego kriza izbije. Kako uspješno komunicirati u krizi i kojih je to pet jednostavnih pravila koje trebamo slijediti, saznajte u novom video tutorijalu serijala „Govornik by Melita Pavlek.

Melita je dugogodišnja komunikacijska trenerica koja je svoje znanje oblikovala u kratke video tutoriale o javnom nastupu, namijenjene prvenstveno poduzetnicima, obrtnicima, voditeljima timova i liderima koji svakodnevno moraju uspješno javno komunicirati kako bi uspješno poslovali, ali i svima koji svoje javne nastupe žele poboljšati i dodatno se educirati. U poslovnom svijetu, imajući u vidu ubrzavanje i hiperprodukciju informacija, važno je znati kako jednostavno, ciljano i kratko komunicirati stavove i brend, pa svi koji žele ostvariti utjecaj u svojoj okolini, bez obzira na to vode li tvrtku od sto zaposlenih ili odjel s petero kolega, trebaju „brusiti“ svoje vještine javnog nastupa i prezentacija.

Autor: Majda Mikulandra
26. kolovoz 2021. u 11:00
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close