U sklopu nedavno održanog zagrebačkog događanja Dani Komunikacija ove su se godine dodijelile nagrade hrvatske komunikacijske industrije za najbolja i najkreativnija tržišna komunikacijska ostvarenja. U iznimno jakoj konkurenciji koja se sastojala od rekordnih 163 prijavljenih projekata, kompanije Fortenova grupe – Konzum, Jamnica i Ledo osvojile su ukupno 5 nagrada za svoje komunikacijske kampanje. Jamnica je svoje obje zlatne nagrade osvojila za komunikacijsku kampanju Botanice, dok su Ledove King čašice osvojile zlatno priznanje nagrade X u skupini Best of Ad-Making i zlatno priznanje u skupini Best Branding & Rebranding. Konzumov projekt “Najbolje iz Hrvatske”, osvojio je srebrnu Ideju X u kategoriji Best of Ad-Making/Film.
“Nagrade struke važna su potvrda kvalitetnog fokusa i usmjerenosti tržišnog komuniciranja Fortenova grupe i njenih operativnih kompanija, na želje, potrebe, navike i preferencije naših kupaca. Ova priznanja pred nas istodobno stavljaju i odgovornost za izvrsnost u budućim komunikacijskim projektima za koje sam sigurna da će ,kao i do sada, sadržavati inovaciju, vrhunski dizajn, važne iskorake i kreativna rješenja te će biti predani održivom razvoju.“ istaknula je Marina Burazer, direktorica marketinga Fortenova grupe.