Uz Kaufland i zvijezde K Card kampanje, Dijanu Vidušin i Hrvoja Kečkeša nakratko smo se vratili u živopisne osamdesete godine prošloga stoljeća i podsjetili se kako se kroz vrijeme mijenjao način kupovine i odnosa prema kupcima. Posebno iznenađenje bio je dolazak Maje Šuput uz čiju smo se pomoć prisjetili kako su nekad prodavačice kupcima dodavale s polica sve stvari s njihovog popisa te zamatale čokoladu u bijeli papir, pažljivo i spretno.
Svako vrijeme ima svoje ljepote pa se i ovog načina kupovine netko sjeća s nostalgijom, ali u današnje, moderno vrijeme kupac očekuje potpuno drugačiju uslugu. Očekuje personalizirani pristup i pogodnosti, očekuje da trgovci prepoznaju i nagrade vjernost, očekuje da s manjim budžetom lako puni svoja kolica, da je kupovina jednostavna, brza i povoljna te da sve pronađe na jednom mjestu. Kaufland je prepoznao ove potrebe te stvorio program vjernosti koji odgovara na sve njih. Riječ je o prvom programu vjernosti Kauflanda koji dolazi uz karticu dostupnu u digitalnoj i fizičkoj varijanti.