Biti sposoban i uvažen rukovoditelj nije jednostavan zadatak. Takva pozicija najčešće podrazumijeva, uz obavljanje svog posla, i upravljanje drugima pa ponekad donošenje nužnih ‘teških’ odluka i sam posao rukovoditelja ne djeluju previše privlačno. Pouzdani rukovoditelji od iznimne su važnosti za svaku organizaciju i za stvaranje učinkovitih timova stoga je važno da rukovoditelj bude svjestan svog punog potencijala, kao i područja i vještina koje je potrebno dodatno razvijati i usavršavati.
Naime, brojni menadžeri, direktori, voditelji, mentori ili čak supervizori dobro rade svoj posao, ali ponekad griješe u pristupu svojim zaposlenicima. Stoga poželjne rukovoditeljske vještine podrazumijevaju mnoštvo međuljudskih i komunikacijskih vještina koje se odnose na razvoj emocionalne inteligencije, kritičko razmišljanje, timski rad, uspješno delegiranje zadataka te sposobnost brzog, ali učinkovitog donošenja odluka. Sve se te vještine mogu uvježbati, a potom se individualni liderski stil nadograđuje i svatko razvija svoje sposobnosti.