Sukladno mjerama za zaštitu koje su rezultat pandemije uzrokovane koronavirusom, trgovine diljem Hrvatske zatvorene su ili su morale prilagoditi svoje poslovanje. Svjedočimo skraćenom radnom vremenu, porastu korištenja online trgovine i povećanom korištenju usluga dostave. Između ostalog, skloni smo kupovati i zalihe namirnica za sebe i svoje ukućane. Često tom prilikom ne zaboravljamo ni naše četveronožne i druge ljubimce, a kako bismo i njima omogućili neophodno, tu ključnu ulogu igraju specijalizirani trgovački lanci kao što je Pet centar. Prema istraživanju Gfk iz 2017., Hrvati godišnje potroše oko šest milijardi kuna na hranu, opremu i veterinarsku skrb za kućne ljubimce, s godišnjim trendom rasta potrošnje od pet do šest posto. Vodeći se tim parametrima, očigledno je da je potrebno uložiti svojevrsne napore u neometan rad onih koji pridonose ovim pozitivnim trendovima.
