Sredinom ožujka Hrvatska je, zajedno s većinom zapadnog svijeta, utonula u mračno doba puno neizvjesnosti i tjeskobe. Svijet nije doživio takvo gašenje poslovanja i života još od vremena drugog svjetskog rata. Pojava novog koronavirusa, nazvanog Covid 19, potpuno je razgradila globalnu povezanost te zatvorila i izolirala prvo njezine građane, a onda i kompletne države. Donesena je odluka o zabrani okupljanja 5 i više osoba i time su ugašeni brojni događaji, koncerti, manifestacije, konferencije i edukacije. Sukladno tome i tvrtka Mirakul morala je odgoditi održavanje svih poslovnih seminara do trenutka kad će se mjere ugasiti i ponovno stvoriti uvjeti za nastavak redovnog poslovanja. Prihod je preko noći pao na nulu. U takvim okolnostima Mirakul je reagirao brzo i energično kako bi maksimalno izišao u susret svojim klijentima. U svega nekoliko tjedana kompletno su poslovanje prebacili online i napravili potpunu transformaciju svojih edukativnih programa. Kako je to izgledalo i o koliko se zahtjevnom procesu radilo otkrio nam je direktor tvrtke Mirakul, Krešimir Šimac.
Koliko je kriza izazvana epidemijom koronavirusa utjecala na poslovanje Mirakula i organizaciju seminara?