Rolex, švicarski proizvođač satova sa sjedištem u Ženevi, koji ima globalnu reputaciju za izvrsnost u kvaliteti, pouzdanosti i preciznosti svojih satova rekordnu je četvrtu godinu zaredom proglašen za najugledniju svjetsku kompaniju. To izrazito priznanje kojem teži svaka kompanija, dodjeljuje se od 1997. godine, a listu od 100 najuglednijih kompanija sastavlja Reputation Institute iz Bostona, vodeći pružatelj usluga za mjerenje i upravljanje reputacijom.
I ove je godine Rolex iza sebe ostavio dobro poznate kompanije kao što su LEGO, The Walt Disney, adidas, Microsoft, Sony, Canon, Michelin, Netflix i Bosch. Kako bi došli do ovih rezultata, istraživači Reputation Institute iz Bostona ispitali su više od 230.000 pojedinaca u 15 zemalja svijeta. Kompanije koje se razmatraju obično imaju prihod veći od 50 milijardi dolara godišnje, prisutnost u svim ispitanim zemljama i poznavanje brenda kod bar 40% opće populacije.