O aktualnim i budućim trendovima u industriji razgovarali smo s Jesperom Laursenom, osnivačem globalno utjecajnog Native Advertising Institutea i vodećim danskim stručnjakom za content marketing. Na Digital Takeover konferenciji u Zagrebu 12. ožujka govorit će o stanju u native oglašavanju i razlozima zbog kojih bi native oglašavanje uvijek trebalo biti ključan dio media miksa marketinške komunikacije.
Nagrade koje dodjeljuje Native Advertising Institute priznate su trenutno kao najrelevantniji izbor u području native oglašavanja koje je nastalo kao rezultat traženja efikasnijeg učinka ulaganja u komunikaciju te kao dio evolucije medija. Upravo su projekti 24sata u protekle dvije godine prepoznati od strane Instituta i nagrađeni s više od 40 nagrada u području native oglašavanja što je kompaniji donijelo potvrdu statusa najboljeg i ujedno najnagrađivanijeg native studija na svijetu. Ovim svjetskim uspjehom 24sata nadmašio je i neke od najvećih globalnih medijskih kompanija. 24sata je ujedno i najnagrađivanija medijska kuća u Hrvatskoj s osvojenih 88 svjetskih nagrada i priznanja u svjetskoj i europskoj konkurenciji, a koje su dodijelili prestižni žiriji: International News Media Association, Digiday, World Association of Newspapers and News Publishers, Effie, European Newspaper Award, ICERTIAS, već spomenuti Native Advertising Institute, World Editors Forum, Readers Digest i dr.