S obzirom na deficit radnika u turizmu, ovisnost o ljudskom čimbeniku tvrtke stavlja pred brojne izazove te je stoga fokus potrebno usmjeriti na kvalitetan profesionalni razvoj djelatnika. Poslodavci ističu kako sve teže zadržavaju svoje ljude, ističu kako iz međugeneracijskih razlika na poslu proizlaze brojni konflikti, žale se da djelatnici nemaju osnovne stručne i meke vještine potrebne za rad u turizmu itd.
Kako bi se ti, i brojni drugi problemi u turizmu, sveli na što je moguće manju mjeru, Mirakul Edukacijski centar je s vodećim HR stručnjacima u turizmu osmislio i pokrenuo Turističku Akademiju, specijalistički edukacijski program s ciljem razvoja potrebnih kompetencija kod sadašnjih i budućih turističkih djelatnika na svim hijerarhijskim razinama. Sustavni pristup, iskustveno učenje te primjeri (ne)dobrih praksi način su na koji će polaznici uz širu perspektivu određenih tema imati priliku razvijati vještine i znanja koja su im važna za njihovu i organizacijsku uspješnost. Svi predavači iza sebe imaju bogato predavačko i iskustvo u turističkoj djelatnosti.