Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Uspješno održan drugi MeetUP Contact Center Akademije na temu: Društvene mreže u kontaktnim centrima – da ili ne?

Autor: Sponzorirani članak
16. svibanj 2014. u 09:27
Podijeli članak —
Radilica

Veliki odaziv sudionika, njihova uključenost i interakcija tijekom MeetUP-a pokazatelj su uspješnosti novog trenda razvoja voditeljskih timova kontaktnih centara

Drugi MeetUP (CCA) u organizaciji tvrtke Radilica, uspješno je održan po drugi put u Zagrebu, 15. 5. 2014. U prostoru Laube okupilo se sedamdesetak direktora, voditelja i supervizora kontaktnih centara koji posluju na području regije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Stručnjaci iz renomirane hrvatske agencije za društvene medije i content marketing Jasno & Glasno podijelili su svoja znanja i dugogodišnje iskustvo o upravljanju društvenim mrežama kroz interaktivnu prezentaciju.

Drugi MeetUP (CCA) u organizaciji tvrtke Radilica, uspješno je održan po drugi put u Zagrebu, 15. 5. 2014. U prostoru Laube okupilo se sedamdesetak direktora, voditelja i supervizora kontaktnih centara koji posluju na području regije.

Stručnjaci iz renomirane hrvatske agencije za društvene medije i content marketing Jasno & Glasno podijelili su svoja znanja i dugogodišnje iskustvo o upravljanju društvenim mrežama kroz interaktivnu prezentaciju.

Zaključak interaktivne diskusije je bio da upravljanje društvenim mrežama svakako treba biti smješteno u kontaktni centar, bilo da kompanije imaju inhouse community managere ili da ovaj posao obavlja community manager vanjske agencije u suradnji s kontaktnim centrom. Voditelji i kompanije koji žele upravljanje društvenim mrežama integrirati u kontaktne centre trebaju pronaći pravu mjeru, odnosno balans između ispunjavanja potreba i očekivanja korisnika, poznavanja prirode i funkcioniranja društvenih mreža, te ciljeva kompanije i očekivanih prihoda.

Upravo je taj balans jedan od najvećih izazova koji je stavljen pred industriju kontaktnih centara kada je u pitanju integracija i upravljanje društvenim mrežama. Uz to, potrebno je znati na kojim društvenim mrežama se korisnici nalaze, na koji način komuniciraju te svakako treba pripremiti strategiju komunikacije i educirati djelatnike koji će komunicirati s korisnicima u javnoj sferi.

Nakon predavanja, u neformalnoj atmosferi predstavljena su iskustva djelatnika Vipneta koji su uspješno integrirali upravljanje društvenim mrežama u kontaktni centar. Nakon formalnog dijela direktori, voditelji i supervizori renomiranih kompanija dijelili su iskustva, znanja te su u posebno organiziranom kutku znanja saznali novitete i tehnološka dostignuća koja olakšavaju rad i upravljanje kontaktnim centrima.

Veliki odaziv sudionika, njihova uključenost i interakcija tijekom MeetUP-a pokazatelj su uspješnosti novog trenda razvoja voditeljskih timova kontaktnih centara u ovakvoj neformalnoj, klupskoj atmosferi.

Kao i na prethodnom MeetUP-u organizatori se posebno zahvaljuju generalnom sponzoru Sedam IT-u, zbog kojih je uspješno održan i 2. MeetUP (CCA) te medijskom pokrovitelju Poslovnom dnevniku.

Više informacija o MeetUP-u možete pronaći na http://radilica.hr/Usluge/MeetUP-CCA/

Autor: Sponzorirani članak
16. svibanj 2014. u 09:27
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close