Zagreb, 22. travnja 2014. – u utorak je u organizaciji udruge MBA Croatia u prostorijama HGK u Zagrebu održano predavanje "Tajne uspješne prodaje". Predavanje su zajednički održali Mirela Španjol Marković i Ivica Penić, dokazani stručnjaci na područjima komunikacije i prodajnih vještina. Pred više od 60 ljudi odgovorili su na dva ključna pitanja – što i kako govoriti u prodajnom ciklusu.
"Ljudi kupuju proizvode i usluge samo iz dva razloga: koristi koju dobijaju te sprečavanja neželjenog.", bila je jedna od tvrdnji na kojoj je Penić temeljio početak prodajnog ciklusa i pristupa kupcima. Također je istaknuo važnost dobrog upoznavanja kupca odnosno ciljne grupe, a tek se nakon toga može pristupiti konkretnim prodajnim procesom. Ovo nisu samo tvrdnje već stvarna iskustva – brojni su primjeri timova sposobnih startup kompanija koji su mjesecima bili fokusirani isključivo na svoj proizvod, a na tržište nisu niti pomislili.